طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 3 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






همزمان با رشد عوامل تعیین کننده قیمت در بازار طلا، قیمت طلا و سکه در روز چهارشنبه روندی صعودی داشت. معامله گران هرگونه پیش بینی قیمت طلا و سکه را وابسته به نوسانات قیمت دلار می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته با نوسانات قیمت دلار و افزایش قیمت جهانی طلا همراه بود. فعالان این بازار با تاکید بر افزایش نوسانات قیمت در بازار طلا، روند تقاضا در این بازار را رکودی می دانند و می گویند تقاضا از سوی خرده فروشان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

اسکرین شات 21 فوریه 2024 در 5:39:35 ب.ظ

شایان ذکر است قیمت دلار در روز چهارشنبه ۵۰۰ تومان افزایش یافت و کانالی در محدوده ۵۰ هزار تومانی حرکت کرد، اما قیمت برخی سکه ها از روند صعودی بازار طلا پیروی نکرد و حباب را کاهش داد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی طلا تقریباً ۶ دلار افزایش یافته و با قیمت ۲۰۲۸ دلار معامله می شود.

روند سکه بهار و سکه گرمی خنثی شد

سکه امامی روز چهارشنبه با افزایش ۹۶ هزار تومانی به قیمت ۳۲ میلیون و ۹۴۷ هزار تومان معامله شد. سکه بهار نیز مانند روز گذشته بدون تغییر با قیمت ۳۰ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان معامله شد. نیم سکه نیز با قیمت ۱۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد و ۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

ربع سکه نیز با همین میزان افزایش به ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید و سکه گرمی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد که البته قیمت آن مانند سکه بهار تغییری نکرد.

حباب در خانواده سکه کوچک شده است

روز چهارشنبه حباب خانواده سکه روند نزولی را نشان داد. حباب سکه امامی ۱۰۸ هزار تومان، سکه بهار ۲۱۸ هزار تومان، نیم سکه ۵۴ هزار تومان، ربع سکه ۲ هزار تومان و سکه گرمی ۲۶ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا