طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 30 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته با رشد قیمت دلار همزمان شد و در تمامی مقاطع و اوزان صعودی بود. روند صعودی بازار ارز، سکه های سنگین را در کانال بالاتر قرار داد. فعالان بازار طلا رشد قیمت در این بازار را متاثر از رشد دلار می دانند و معتقدند روند قیمت در این بازار در بلندمدت صعودی است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه به دنبال افزایش قیمت دلار در دومین روز هفته افزایش یافت. قیمت جهانی طلا به دلیل پایان هفته بازار جهانی در ارزش دلار در سال ۲۰۱۳ ثابت ماند و بازیگر فعالی در بازار فلز زرد نبود.

اسکرین شات 18 فوریه 2024 در 5:35:43 ب.ظ

فعالان بازار طلا معتقدند روند قیمت در بازار فلز زرد در بلندمدت افزایش خواهد یافت اما در کوتاه مدت به اخبار و تحولات سیاسی و همچنین برخی شاخص های اقتصادی مربوط می شود. آنها رشد قیمت دلار را متاثر از حرکت قیمت ناشی از تورم، رشد پایه پولی و سایر عوامل اقتصادی صعودی می دانند و می گویند بازار طلا در بلندمدت همواره روند صعودی داشته است.

سکه امامی ۳۳ میلیون شد

سکه امامی روز یکشنبه با افزایش ۳۹۷ هزار تومانی به قیمت ۳۳ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان معامله شد. سکه بهار با ۲۲۰ هزار تومان افزایش ۳۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه و ربع سکه هر کدام با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به ترتیب ۱۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

کاهش حباب سکه های سنگین در روند صعودی بازار

قیمت طلا یکشنبه ۲۹ بهمن اوضاع سر به فلک کشید. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۱۲ هزار تومان افزایش به ۱۲ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و ۲ میلیون و ۸۳۱ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای مستعمل نیز به دو میلیون و ۸۹۳ هزار تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا