طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 30 خرداد 1403

به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه در پنجمین روز معاملاتی هفته شاهد کاهش ارزش اونس جهانی طلا با کاهش در تمامی قطعات و اوزان بود. حرکت قیمت در بازار طلا ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بود که سکه بهار بیشترین افت قیمت را به ثبت رساند.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

تحلیلگران بازار مالی می گویند: اگر طلای جهانی نتواند از سقف ۲۳۸۰ دلار عبور کند، با توجه به تاثیر کاهش اونس بر بازار داخلی طلا، روند اصلاحی خواهد داشت و احتمال بازگشت به ۲۲۰۰ دلار وجود دارد. حوزه.

آنها با اشاره به دستکاری های ارزی سیاستگذاران و توسعه دلار می گویند که احتمال بازگشت سکه به قیمت ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و طلا به ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در صورت افزایش اونس جهانی وجود دارد. طلا قیمت ۳ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان در حال اصلاح است.

کارشناسان بازار بر این باورند که طلا نمی تواند افزایش یابد و نگرش معامله گران بدبینانه است. آنها قیمت های فعلی بازار طلا را برای ورود به بازار مثبت ارزیابی می کنند و به سرمایه گذاران توصیه می کنند بدون توجه به قیمت و با خواب نسبتا طولانی مدت نردبانی را خریداری کنند.

قیمت سکه پرچمدار بهار کاهش یافت

سکه امامی روز سه شنبه ۲۹ خرداد ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد و ۱۵۰ هزار تومان افت را به ثبت رساند. سکه بهار ۳۶ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و ۲۰۰ هزار تومان افت داشت.

لازم به ذکر است که قیمت نیم سکه و ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به ترتیب در ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بسته شد. سکه گرم از ۲۳ خرداد با قیمت ۶۹۰۰۰۰۰ تومان معامله می شود و در محدوده قیمتی ثابت قرار دارد.

فروپاشی حباب قبل از قیمت بود

قیمت طلا در چهارمین روز معاملاتی هفته کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۴ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان معامله شد و ۱۵۶ هزار تومان کاهش یافت. هر گرم طلای ۱۸ عیار سه میلیون و ۳۲۹ هزار تومان و ۳۶ هزار تومان کاهش یافت. طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۲۸۵ هزار تومان معامله شد.

در چهارمین روز هفته حباب سکه بیش از قیمت کاهش یافت. حباب سکه امامی ۲۵۰ هزار تومان، سکه بهار ۲۳۸ هزار تومان، نیم سکه ۱۳۴ هزار تومان، ربع سکه ۱۱۷ هزار تومان و سکه گرمی ۹ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

سبد بهشت









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا