طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 4 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه روز سه شنبه با افزایش ۶۰۰ تومانی قیمت دلار همراه شد. تمامی سکه ها به جز سکه گرمی در معاملات روز سه شنبه وارد کانال بالاتر شدند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه از چهارمین روز هفته افزایش یافت.

اسکرین شات 23 ژانویه 2024 در 3:20:57 ب.ظ

دلار در صبح سه شنبه ۳ بهمن با افزایش قیمت افتتاح شد. قیمت این اسکناس از ۵۴ هزار تومان گذشت. همگرایی بالای بازار فلز زرد با دلار باعث شد سکه ها در روند صعودی قرار گیرند.

اونس طلای جهانی نیز با ۶ دلار افزایش به قیمت ۲۰۲۶ دلار معامله می شود. فعالان بازار طلا می گویند بسته به شرایط فعلی و نوسانات طلا و ارز، معاملات در بازار فلز زرد صورت می گیرد و افزایش یا کاهش قیمت ها به شرایط اقتصادی بستگی دارد.

لازم به ذکر است دومین حراج حضوری شمش طلا روز چهارشنبه در مرکز بورس ایران برگزار می شود و برخی معامله گران این اقدام را در کاهش تنش بازار موثر می دانند.

سکه گرم از رشد قیمت باقی ماند

نیم سکه با قیمت ۳۵۰ هزار تومان و با قیمت ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. سکه گرم تنها قطعه ای بود که بدون تغییر قیمت و با ارزش ۶ میلیون تومان معامله شد.

روند نامتعادل قیمت حباب در خانواده سکه

قیمت طلا نیز در روز چهارم بهمن افزایش داشت هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۹۷ هزار تومان افزایش به ۱۱ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۰ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید. قیمت طلای مستعمل نیز به دو میلیون و ۶۷۹۴ هزار تومان رسید.

روز سه شنبه، حباب خانواده سکه با توجه به توسعه قیمت تغییر کرد. حباب سکه امامی ۲۷۶ هزار تومان، سکه بهار ۳۵۸ هزار تومان، نیم سکه ۲۱۴ هزار تومان و ربع سکه ۱۳۲ هزار تومان افزایش یافت. حباب گرمی سکه ۳۴ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا