طلا و ارز

پیش بینی قیمت طلا و سکه 7 فروردین 1403/ ضرباهنگ ناموزون در بازار طلا

به گزارش ایران تحلیل؛






بازار طلا در معاملات روز دوشنبه ریتمی ناهموار را تجربه کرد و به شدت نوسان داشت. قیمت طلای ۱۸ عیار نیز با وجود افزایش قیمت جهانی طلا کاهش یافت. سکه بهار آزادی روز دوشنبه به کانال ۳۶ میلیونی رسید.



به گزارش ایران تحلیل، بازار طلا در دومین روز معاملاتی در بازارها شاهد نوسانات عمده ای بود. در حالی که با بازگشایی بازارهای بین المللی قیمت جهانی طلا افزایش یافت، قیمت طلای ۱۸ عیار کاهش یافت. به نظر می رسد قیمت دلار سیگنال قوی تری به بازار طلا ارسال کرده است.

این در حالی است که قیمت سکه لایت در حالی افزایش یافت که قیمت سکه امامی نسبت به روز یکشنبه کاهش جزئی را ثبت کرد. شایان ذکر است حباب تمام قطعات سکه در روز دوشنبه کاهش یافت.

فعالان بازار طلا معتقدند تا زمانی که معاملات فیزیکی طلا به طور رسمی آغاز نشود، بازار دستخوش نوسانات شدید قیمتی خواهد بود و هیچ اطمینانی از ثبات قیمت های فعلی وجود ندارد. لازم به ذکر است که معاملات نقدی و فیزیکی در بازار طلا از چهاردهم فروردین ماه آغاز شده است.

قیمت طلا و سکه ۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه در دومین روز معاملاتی سال ۱۴۰۳ نوسان و نامتعادل بود. در حالی که قیمت جهانی طلا افزایش یافت و در لحظه تنظیم این خبر به ۲۱۷۵ دلار رسید، قیمت طلای ۱۸ عیار کاهش یافت و روی ۳۲۴۹ هزار تومان ایستاد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار در ۶ روز فروردین ۱۴۰۳ به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۲ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا 6

قیمت نیم سکه ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه گرمی نیز روز دوشنبه از میانگین هفت میلیون تومان عبور کرد و به ارزش هفت میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا