طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 9 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در روز سه شنبه دوباره شاهد روند صعودی بود. افزایش قیمت طلا در بازار طلا با افزایش هزار تومانی قیمت دلار همراه شد. در چهارمین روز معاملاتی هفته، قیمت جهانی اونس طلا پیشتاز قیمت در این بازار نبود.

قیمت طلا و سکه در دو روز گذشته توانست افت هفته های گذشته را جبران کند و با افزایش نیم میلیون تومانی به سطوح قبلی بازگشت. بازار طلا رشد قیمت دلار را دنبال می کند و همین امر باعث شده است که سکه به کانال های قیمت بالاتر بازگردد.

اگرچه روند قیمت ها در بازار طلا رو به افزایش است، اما معامله گران همچنان معتقدند بازار نسبت به هر نوع مبادله ای مغرضانه است. به گفته آنها، بازار فلز زرد با بازار ارز متفاوت است زیرا وجوه موجود در بازار طلا از قیمت ها بیشتر است و به همین دلیل نوسانات قیمت ضررهای زیادی را برای معامله گران به همراه دارد. بنابراین معامله گران نسبت به صعود و سقوط شارپی در رکود بازار محتاط شده اند.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب، قیمت جهانی هر اونس طلا با افزایش محدود ۲ دلاری، ۲۳۵۳ دلار است.

نقره ۲۳۰۰ تومان گران شد

سکه های سنگین از کانالی بالا رفتند

قیمت سکه امامی سه شنبه هشتم خرداد با قیمت ۴۱ میلیون تومان بسته شد و رشد ۵۰۰ هزار تومانی را به ثبت رساند. قیمت سکه بهار با ۵۲۰ هزار تومان افزایش به ۳۸ میلیون تومان رسید.

لازم به ذکر است مانند روز سه شنبه قیمت نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان افزایش به ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. ربع سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش در ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

حباب سکه در همه بخش ها افزایش یافت

قیمت طلا روز سه شنبه روند صعودی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۴۰ هزار تومان افزایش معادل ۱۴ میلیون و ۷۶۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل ۳.۴ میلیون تومان با ۵۵ هزار تومان افزایش عرضه شد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۳۶۴ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در روز سه شنبه هشتم خرداد در تمامی قسمت ها افزایش یافته است. حباب سکه امامی ۱۳۶ هزار تومان، سکه بهار ۱۷۱ هزار تومان، نیم سکه ۲۲۸ هزار تومان، ربع سکه ۴۱۴ هزار تومان و سکه گرم ۵۷ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا