طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه31 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






در پنجمین روز هفته قیمت طلا و سکه کاهش یافت. کاهش ۲۵۰ تومانی قیمت دلار منجر به روند نزولی در بازار طلا شد. تعطیلی بازارهای همجوار و آرامش سیاسی از التهاب بازار طلا کاسته است اما روند معاملات در این بازار همچنان راکد است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه از روز چهارشنبه با کاهش ۲۵۰ تومانی قیمت دلار آغاز شد. این روند نزولی طی هفته گذشته خرداد ادامه پیدا کرد، اما منجر به تغییر کانال سکه نشد.

اسکرین شات 19 ژوئن 2024 در 5:14:43 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

معامله گران همچنان معتقدند تقاضا در بازار طلا در حال کاهش است و معتقدند دلار و آرامش سیاسی عامل اصلی تعیین کننده قیمت طلا و سکه است و شرایط رکود در این بازار همچنان وجود دارد. لازم به ذکر است که قیمت دلار در روز سه شنبه تنها به میزان محدودی افزایش یافت و اونس جهانی طلا کاهش یافت. این مشکل باعث افت ریتم بازار فلز زرد شد. اما روز چهارشنبه روند بازار با دیروز متفاوت بود. دلار ارزان بود و اونس جهانی افزایش یافت و بازار طلا با کاهش دلار سازگار شد.

قیمت نقره افزایش یافت

آنها گفتند که در زمان نگارش این مقاله، اونس جهانی طلا ۲۳۳۰ دلار معامله می شد و ۱۱ دلار افزایش داشت. اونس جهانی نقره نیز با ۲۹ دلار و ۴۹ سنت معامله می شود و رشد محدودی را نشان می دهد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ روز چهارشنبه در بازار داخلی ۵۶ هزار و ۴۰۰ تومان با ۳۸۰ تومان افزایش معامله شد.

سکه بهار گل سرسبد رشد قیمت شد

سکه امامی چهارشنبه سی ام خرداد ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد و ۲۵۴ هزار تومان افت را به ثبت رساند. سکه بهار نیز ۳۶ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان ارزش گذاری شد و ۴۰۰ هزار تومان افت داشت.

حباب داغ سکه حدود نیم میلیون تومان فوران کرد

قیمت طلا در پنجمین روز معاملاتی هفته کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۴ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان معامله شد و ۶۵ هزار تومان کاهش یافت. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۳ هزار تومان کاهش سه میلیون و ۳۵۱ هزار تومان معامله شد. طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۳۰۷ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز چهارشنبه مانند روز قبل شاهد کاهش دوباره قیمت بود. حباب سکه امامی ۴۲۳ هزار تومان، سکه بهار ۵۴۹ هزار تومان، نیم سکه ۲۸۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۳۹ هزار تومان و سکه گرمی ۲۲ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

سبد بهشت










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا