خودرو

پیش بینی مهم قیمت خودرو در هفته اول مهر ماه


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: یک کارشناس اقتصادی در مورد قیمت خودرو پیش بینی کرده است. قیمت خودروها تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله شرایط اقتصادی، تقاضا و عرضه و هزینه های تولید است. در سال‌های اخیر، افزایش قیمت مواد اولیه و اختلالات زنجیره تامین به افزایش قیمت خودرو کمک کرده است. خودروهای برقی معمولاً گرانتر از خودروهای بنزینی هستند، اما هزینه های جاری آنها کمتر است. سیاست ها و مالیات های دولت نیز می تواند مستقیماً بر قیمت خودروها تأثیر بگذارد و قیمت ها را تغییر دهد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته اول مهر

بازار خودرو نسبت به روز گذشته شروع به آرام شدن کرد و امروز نیز می توانستیم این آرامش را مشاهده کنیم و اکثر خودروها از نوسانات شدید قیمتی به دور بودند. در این شرایط برای تعدادی از خودروها فقط افزایش قیمت محدودی مشاهده کردیم و برای اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی تغییری در قیمت ایجاد نشد.

به گفته فعالان بازار خودرو، ثبات نرخ دلار یکی از دلایل رکود در بازار خودرو است، هرچند امروز قیمت بازارهای موازی (طلا و سکه) افزایش یافته است. از سوی دیگر فعالان بازار خودرو، بازار خودرو را تا هفته اول پیش بینی می کنند مهر به کندی پیشرفت خواهد کرد و پس از آن شاهد تغییر در این بازار خواهیم بود.

بررسی بازار نشان می دهد که بیشترین تغییر قیمت امروزکوییک AutomatR” به ۴ میلیون تومان رسید و رشد را به ثبت رساند. تارا اتومات V2 نیز رشد ۳ میلیونی را به ثبت رساند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا