اخبار اقتصاد ایران

پیش فروش بلیت اربعین/ جزئیات و قیمت‌ها :: افق میهن

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به تکمیل زیرساخت های پیش فروش بلیت اتوبوس های اربعین گفت: پیش فروش بلیت از ساعت ۶ مرداد آغاز می شود داریوش باقرجوان، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گفت و گو با میزان، در تشریح پیش فروش بلیت اتوبوس در ایام اربعین اظهار داشت: در سال های گذشته پیش فروش می شد. تعداد بلیت ها در ایام اربعین محدود بود اما امسال قرار است با تکمیل زیرساخت ها این امر گسترش یابد. وی ادامه داد: مسافران در سفر اربعین از سراسر کشور به ۶ مرز از جمله تمرچین، باشماق، خسروی، حاج قاسم سلیمانی «مهران»، شمالچه و مرز چذابه و در مسیر برگشت از این مرزها به سراسر کشور سفر می کنند. . انتقال صورت می گیرد. مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به آغاز طرح جدید سفرهای اربعین گفت: امسال قرار است پایانه هایی که ظرفیت بالا و تقاضای کمتری دارند را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم. به عنوان مثال پایانه مرزی تمرچین آذربایجان غربی ظرفیت بالایی برای جابه جایی زائران استان های شمالی و شمال غرب در ایام اربعین دارد و قرار است از این ظرفیت ها بیشتر استفاده شود. باقرجوان تاکید کرد: با توجه به تقاضای سال گذشته دوبرابر سال گذشته در مرزهای تمرچین، باشماق و خسروی برای پیش فروش بلیت سفر اربعین در حال افتتاح هستیم چرا که در سفرهای رفت و برگشت با تقاضای بسیار بالایی مواجه هستیم. زمان کوتاهی که نیاز به مدیریت دارد. وی ادامه داد: قرار است برخی از مرزها فعال تر شوند تا مسافران در ایام اربعین استان های نزدیک به خود را انتخاب کنند و از مرز مهران که ظرفیت محدودی دارد استفاده بهینه شود و توزیع همگن تری از مسافت های سفر به مقصد داشته باشیم. پایانه های مرزی مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با برنامه ریزی برای توزیع مسافران در تمامی پایانه های مرزی در تشریح آغاز فروش بلیت اتوبوس اربعین گفت: ۱۰ روز مانده به آغاز ماه صفر. از تاریخ (۶ مرداد) پیش فروش بلیت های اربعین آغاز و تا پایان صفر ادامه خواهد داشت. باقرجوان تاکید کرد: برنامه ریزی برای توزیع مسافران در تمامی پایانه های مرزی انجام شده تا در پایانه خاصی ازدحام ناگهانی رخ ندهد. وی در خصوص نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین گفت: نرخ بلیت هر استان به پایانه های مرزی متفاوت است که به زودی اعلام می شود. مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به تعداد ناوگان مورد نیاز در ایام اربعین تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ هزار ناوگان اتوبوسرانی در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۷ هزار اتوبوس مسافربری هستند. قادر به سفر آنها برای مسافت های طولانی آماده هستند. به گفته باقرجوان، حدود ۵ هزار دستگاه خودروی ناوگان با پلاک عمومی به مدت چند روز در اختیار سازمان راهداری قرار می گیرد تا در چرخه حمل و نقل عمومی ایام اربعین قرار گیرند. مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تصریح کرد: به طور کلی حدود ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس مسافربری نیاز است که ۹ هزار دستگاه آن باید در اختیار مسافران اربعین باشد و ۳ هزار دستگاه برای سایر مسیرهای داخلی استفاده شود.

به گزارش افق میهن، داریوش باقرجوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در تشریح پیش فروش بلیت اتوبوس در ایام اربعین اظهار داشت: در سال های گذشته پیش فروش بلیت در ایام اربعین با محدودیت مواجه بود. ایام اربعین اما امسال قرار است با تکمیل زیرساخت ها انجام شود. بسط دادن

وی ادامه داد: مسافران در سفر اربعین از سراسر کشور به ۶ مرز از جمله تمرچین، باشماق، خسروی، حاج قاسم سلیمانی «مهران»، شمالچه و مرز چذابه و در مسیر برگشت از این مرزها به سراسر کشور سفر می کنند. . انتقال صورت می گیرد.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به آغاز طرح جدید سفرهای اربعین گفت: امسال قرار است پایانه هایی که ظرفیت بالا و تقاضای کمتری دارند را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم. به عنوان مثال پایانه مرزی تمرچین آذربایجان غربی ظرفیت بالایی برای جابه جایی زائران استان های شمالی و شمال غرب در ایام اربعین دارد و قرار است از این ظرفیت ها بیشتر استفاده شود.

باقرجوان تاکید کرد: با توجه به تقاضای سال گذشته دوبرابر سال گذشته در مرزهای تمرچین، باشماق و خسروی برای پیش فروش بلیت سفر اربعین در حال افتتاح هستیم چرا که در سفرهای رفت و برگشت با تقاضای بسیار بالایی مواجه هستیم. زمان کوتاهی که نیاز به مدیریت دارد. گرفتن

وی ادامه داد: قرار است برخی از مرزها فعالتر شوند تا مسافران در ایام اربعین استان های نزدیک به خود را انتخاب کنند و از مرز مهران که ظرفیت محدودی دارد استفاده بهینه شود و توزیع همگن تری از مسافت سفر تا مرز داشته باشیم. پایانه ها

برنامه ریزی برای توزیع مسافر در تمامی پایانه های مرزی

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در تشریح آغاز فروش بلیت اتوبوس اربعین گفت: ۱۰ روز مانده به آغاز ماه صفر از تاریخ (۶) مرداد) پیش فروش بلیت های اربعین آغاز و تا پایان صفر ادامه خواهد داشت.

باقرجوان تاکید کرد: برنامه ریزی برای توزیع مسافران در تمامی پایانه های مرزی انجام شده تا در پایانه خاصی ازدحام ناگهانی رخ ندهد.

وی در خصوص نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین گفت: نرخ بلیت هر استان به پایانه های مرزی متفاوت است که به زودی اعلام می شود.

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به تعداد ناوگان مورد نیاز در ایام اربعین تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ هزار ناوگان اتوبوسرانی در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۷ هزار اتوبوس مسافربری توانایی انجام آن را دارند. سفر مسافت های طولانی آنها آماده کار هستند.

به گفته باقرجوان، حدود ۵ هزار دستگاه خودروی ناوگان با پلاک عمومی تا چند روز در اختیار سازمان راهداری قرار می گیرد تا در چرخه حمل و نقل عمومی ایام اربعین قرار گیرند.

مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تصریح کرد: به طور کلی حدود ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس مسافربری نیاز است که ۹ هزار دستگاه باید برای مسافران اربعین و ۳ هزار دستگاه برای سایر مسیرهای داخلی استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا