خودرو

چانگان CS35 پلاس خودرویی با تکنولوژی پیشرفته


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل : خودرو چانگان CS35 پلاس یکی از خودروهای شرکت چانگان با طراحی جذاب و مدرن می باشد. چانگان CS35 پلاس با موتور قدرتمند و سیستم های محرک برتر عملکرد عالی و رانندگی راحت را به شما ارائه می دهد. چانگان CS35 پلاس دارای فضای داخلی و ویژگی های فراوان است. راحتی و تجهیزات مدرن تجربه رانندگی لذت بخشی را تضمین می کند. خودرو چانگان CS35 پلاس با طراحی منحصر به فرد، کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش خوب، گزینه ای عالی در رده خودروهای کوچک و اقتصادی است. در مورد ماشین بیشتر بخوانید. چانگان CS35 پلاس ما پرداخت می کنیم

طراحی ظاهری

چانگان CS35 پلاس با خودرویی که سایپا در سال های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ در ایران ساخته بود بسیار متفاوت است. طراحی اولین فیس لیفت نسل دوم این کراس اوور مدرن تر و به روزتر است.

مانند اکثر خودروهای جدید، چراغ های روشنایی در روز در قسمت بالایی جلو و زیر کاپوت قرار دارند و توسط یک نوار نور به هم متصل می شوند. در زیر و در دو طرف سپر چراغ های اصلی را می بینید که با یک نوار رنگی نیز به هم متصل شده اند. نکته جالب در مورد چانگان CS35 پلاس، جلوپنجره بزرگ آن است.

در نمای جانبی طراحی جعبه‌ای بدنه را می‌بینید که با خطوط صاف و صاف برای دستیابی به ظاهری جدی، محکم و البته ساده طراحی شده است. یک قاب مشکی روی گلگیرها را می پوشاند و رینگ های ۱۷ یا ۱۸ اینچی زیر آن دیده می شود.

نمای عقب طراحی ساده ای دارد و چراغ ها همان شکل و شمایلی را دارند که در جلوی خودرو دیدیم. طراحی گرافیکی جلوپنجره برای طراحی سپر به کار گرفته شده است و دو تریم اگزوز گرد باعث می شود چانگان CS35 پلاس اسپرت تر به نظر برسد.

طراحی داخلی

طراحی داخلی CS35 Plus از Changan CS75 Plus بزرگتر گرفته شده است. داشبورد ظاهری نامتقارن و پلکانی دارد و در نمای طولی از سرعت سنج به سمت صورت سرنشین ارتفاع کاهش می یابد. همان حالت استپ در عرض داشبورد دیده می شود و دریچه های تهویه مطبوع در جلوی صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی و کیلومتر شمار دیجیتال قرار گرفته اند. با این سبک طراحی، علاوه بر فرمان و بریدگی، سعی شد تا کراس اوور کوچک نیز اسپرت به نظر برسد.

مواد به کار رفته در کابین از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طراحی داخلی را برای راننده و سرنشینان جذاب تر می کند.

در خودروهای کراس اوور کوچک، فضای سرنشینان، به ویژه در عقب، معمولاً بالاتر است، اما چانگان CS35 پلاس فضای کافی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

چانگان CS35 پلاس

گزینه های Changan CS35 Plus

اگرچه هنوز مشخصات چانگان cs35 plus از نظر راحتی و ایمنی از سوی سایپا اعلام نشده است، اما می توان حدس زد که این شرکت کراس اوور جدید خود را با تجهیزات متوسط ​​عرضه کند تا نیازهای طبقه متوسط ​​جامعه را به اندازه کافی برآورده کند. بودن

مواردی مانند کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری تپه، آینه های جانبی برقی با گرمکن، صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای، صفحه نمایش تقویت کننده دیجیتال، فرمان برقی با دکمه های کنترلی و تودوزی چرمی، صندلی های چرمی، صندلی های جلو گرم کن، چهار کیسه هوا، سیستم های کنترل کشش و پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز دستی برقی، سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین عقب و … احتمالا در لیست آپشن های محصولات سایپا قرار خواهند گرفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا