ورزشی

چرا اینتر روی طارمی دست گذاشت؟

قرارداد مهاجم ۳۱ ساله پورتو با این تیم پرتغالی به پایان رسید و او تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر شود. اینتر در کنار این بازیکن ایرانی، پیوتر زیلینسکی، هافبک ناپولی; را نیز به کار گرفته است

چرا پیرو آوسیلیو تصمیم گرفت مهدی طارمی را به اینتر ببرد؟

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به بررسی انتقال مهدی طارمی به اینتر پرداخت و توضیح داد که چرا پیرو آوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، مهدی طارمی را مد نظر قرار داده و در نهایت با او به توافق رسیده است.

سرمربی اینتر طارمی را به عنوان بازیکنی مناسب برای تقویت قسمت هجومی تیم زیر نظر سیمونه اینزاگی به این مربی معرفی کرد و اینزاگی نیز موافقت خود را با خرید طارمی اعلام کرد. در واقع توانایی این بازیکن ایرانی در بازی در پست فوروارد میانی یا وینگر، دلیل علاقه اینتر به او بوده است.

این ویژگی اوسیلیو را متقاعد کرد که بر جذب بازیکن ایرانی اصرار کند. همه چیز نهایی شده و تنها اعلام رسمی انتقال طارمی به اینتر باقی مانده است. به این ترتیب ستاره پورتو به زودی در کنار لائوتارو مارتینز بازی خواهد کرد. این بازیکن آرژانتینی به خوبی با مارکوس تورام که تابستان گذشته به صورت آزاد به نراتزوری پیوست، همبازی شد و طارمی در صورت لزوم می تواند در بازی های فصل آینده جایگزین هر یک از آنها شود. مارکو آرناوتوویچ نیز می تواند به عنوان گزینه چهارم باقی بماند. این به این دلیل است که الکسیس سانچز در پایان فصل در پایان قراردادش به درهای خروج خواهد رفت.

طارمی هفته گذشته به میلان سفر کرد. فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه های معروف فوتبال ایتالیا، این موضوع را در پستی اینستاگرامی که بعداً حذف کرد، فاش کرد. این مدیر برنامه که روی انتقال این بازیکن ایرانی به اینتر کار کرده بود اعلام کرد طارمی خیلی زود عاشق شهر میلان شد.

مهاجم ایرانی این فصل فوتبال خود را در پورتو با ۱۰ گل و ۷ پاس گل در تمامی رقابت ها به پایان رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا