فرهنگ و هنر

چرا شوخی‌های «خجالت نکش۲» به دل مردم می‌نشیند؟ :: افق میهن

بازیگر فیلم «خجالت نکش ۲» گفت: داستان ها و جوک های این فیلم اصیل است چون از فرهنگ کوچه و بازار و از دل خانواده های ایرانی برآمده است و به همین دلیل مردم را تحت تاثیر قرار داده است. قلبها.

به گزارش افق میهن، فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی توانست فروش خوبی را تجربه کند. خجالت نکش داستان حول محور قنبر و صنم می چرخد. زوج روستایی که در میانسالی فرزندی دارند.

اشارات سیاسی فیلم به شعارهای محرک رشد جمعیت از جمله نکاتی بود که اکثر منتقدان آن را یکی از نقاط قوت و زیرکی فیلم می دانستند. فیلمی که با خلق موقعیت های کمدی برای زوجی میانسال در مقابل فرزندانشان که هیچکدام صاحب فرزند نشدند توانست خنده تماشاگران را به همراه داشته باشد.

فضای متفاوت داستان و البته نوع شوخی های داستان که جدای از کمدی های روزمره حول محور بارداری زنی میانسال می چرخد، ذائقه مخاطب شیرین است. در این فیلم شبنم مقدمی، احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، میثاق جمشیدی، مازیار مهرگان و سعید امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداختند و داستان آن در ادامه ماجراهای فصل اول فیلم روایت می شود.

میشک جمشیدی بازیگر فیلم خجالت نکش ۲ در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در تشریح تجربیات خود در این فیلم گفت: ابتدا قرار بود نقش مرا کریم امینی را بازی کند اما چون در آن زمان فیلم خودش را کار می کرد، حامد مختاری که آن زمان کارگردانی می کرد، گروه کارگردانی بود، به من پیشنهاد شد و من بدون تردید پذیرفتم. چون در جریان پروژه بودم و یک بار در زمان پیش تولید با هم صحبت کردیم و در نهایت به گروه اضافه شدم.

بار طنز بر دوش من نبود
میثاق جمشیدی – بازیگر فیلم خجالت نکش ۲
بعد از سریال جادوگر کار نکرده بودم و به دلیل افزایش وزن، ظاهرم دستخوش تغییراتی شده بود که حتی شبیه نقشی که در Shameless 1 بازی کردم، نداشتم.

این بازیگر درباره نقش خود گفت: من بعد از سریال جادوگر کار نکرده بودم و به دلیل افزایش وزن، ظاهرم دستخوش تغییراتی شده بود که حتی شبیه نقشی که در خجالت نکش ۱ بازی کردم نداشتم، اما خیلی بودم. مشتاق انجام آن این بار.” بگذار نقشم را بازی کنم.

جمشیدی درباره شیطنت های شخصیت های فیلم خجالت نکش گفت: در اصول فیلمنامه، شوخ طبعی در این شخصیت وجود ندارد و شخصیتی جدی از او می بینیم. نقش من در فیلمنامه خجالت نکش بسیار پر رنگ شده است که در قالب سریال این اثر دیده خواهد شد.

او گفت: خجالت نکش ۲ یا جدایی قنبر از صنم فرصت جذابی بود تا بعد از چندین سال تجربه ادامه یک نقش را امتحان کنم. به جز احمد مهرانفر و شبنم مقدمی، از بازیگران شیار نقش ۱ فقط من در شیار نقش ۲ حضور دارم. دوستان هم به دلایلی که خالی بود در کنار ما نبودند و در عوض بازیگران و سایر دوستان خوب با بازی های درخشان در کنار ما بودند. .

جمشیدی با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم طنز گفت: مخاطب همیشه نشان داده که باهوش است و تفاوت کار خوب و بد را درک می کند. Shameless 2 به درخواست و استقبال مخاطبان ساخته شده است و این برگرفته از بازخورد مخاطبان در طول سالیان نسبت به Shameless 1 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا