ارزهای دیجیتال

چرا قیمت بیت کوین (BTC) به شدت کاهش یافت؟

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت بیت کوین از دیشب به شدت کاهش یافته است. اما دلیل احتمالی این کاهش چه بود؟ در این گزارش به دلایل احتمالی می پردازیم.



به گزارش ایران تحلیل، بازار ارزهای دیجیتال دوباره با تصویر قرمز آغاز شد. قیمت بیت کوین دیشب افزایش یافت و از ۶۷۰۰۰ دلار گذشت. با این حال گردانندگان این بازار صبح امروز با غافلگیری از خواب بیدار شدند.

قیمت بیت کوین در ۱۲ ساعت گذشته بیش از ۲.۵ درصد کاهش یافته و به ۶۴۵۰۰ دلار رسیده است. در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۶۵۶۵۲ دلار معامله می شود.

مبدل BTCUSDT_2024-06-18_11-39-21-ezgif.com-webp-to-jpg

دلیل کاهش قیمت بیت کوین (BTC)

پس از اینکه فدرال رزرو هفته گذشته نرخ های بهره را ثابت نگه داشت، قیمت ها به دلیل اظهارنظرهای ناخوشایند جروم پاول، رئیس فدرال رزرو کاهش یافت. انتشار نمودار نقطه‌ای که کاهش نرخ تنها ۲۵ واحد پایه در سال ۲۰۲۴ را پیش‌بینی می‌کرد نیز بر این کاهش تأثیر گذاشت. علاوه بر این، هارکر یکی از اعضای فدرال رزرو در بیانیه دیروز خود اعلام کرد که انتظار دارد در سال جاری تنها یک کاهش نرخ بهره را داشته باشد. هارکر همچنین گفت که یکی از سناریوهای احتمالی این است که نرخ بهره در سال جاری کاهش نیابد.

در سمت انحلال، ما وضعیت ناخوشایندی را تجربه می کنیم. حجم باورنکردنی از موقعیت های معاملاتی به ارزش ۲۴۵ میلیون دلار در ۱۲ ساعت گذشته نقد شده است. از این میزان ۲۲۵ میلیون دلار مربوط به معاملات خرید (لونگ پوزیشن) بوده است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

سبد بهشت










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا