طلا و ارز

چرا قیمت میوه در اوج عرضه، اینقدر گران است؟ / مقصر کامیونداران هستند یا بارفروش‌ها یا باغدارها؟

در چند هفته گذشته ، افزایش چشمگیر قیمت میوه در مناطق و تجارت به یکی از اصلی ترین نگرانی های خانوارها تبدیل شده است.

امتحانات میدانی نشان می دهد که قیمت بسیاری از میوه ها و سبزیجات محبوب در هفته گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. افزایش قیمت ۲ تا ۵ برابر بیشتر از رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات تهران است که میانگین قیمت میوه در بازار را به ۴۰۰۰ تومان و بالاتر از آن افزایش داده است.

با توجه به این واقعیت که ما در حال حاضر در اوج تولید میوه و سبزیجات در کشور هستیم ، دنبال می کنیم -Up نشان می دهد که در این منطقه کمبود کالا وجود ندارد. فعالان میوه و سبزیجات هنگام حمل و نقل میوه و سبزیجات که در چند روز گذشته به دلیل تلاش برای کامیون داران به اوج خود رسیده اند ، برخی از مشکلات را نشان می دهند. اما دو اتحادیه در زمینه میوه و سبزیجات در مصاحبه با خبرنگار ایران اتحادیه را به عنوان اتحادیه متهم کرده اند.
از طرف دیگر ، کیفیت پایین میوه و سبزیجات در مرکز تره فرنگی اعتراضات زیادی دارد. بسیاری از مصرف کنندگان می گویند که این میوه ها به دلیل کیفیت پایین آنها دوام ندارند.

علت افزایش قیمت میوه از زرنگ را بپرسید

رئیس انجمن میوه و سبزیجات گفت: “اتحادیه ما و اعضای آن همان مصرف کننده هستند و تنها تفاوت آنها با مردم در حجم است.” به طوری که ما برای مغازه های خود چند تن میوه خریداری می کنیم ، اما مردم چند کیلو میوه خریداری می کنند. بنابراین ما در این افزایش قیمت نقشی نداریم. “بنابراین دلیل افزایش قیمت میوه باید سؤال شود زیرا ما از آن آگاه نیستیم.”

اسد الله کارگر گلشان آبادی افزود: “کیفیت محصولات ارائه شده در زمینه ها کمتر از کیفیت محصولاتی است که توسط صاحبان مغازه ها ارائه می شود. از آنجا که تره فرنگی ها همیشه بارهای با کیفیت بالایی را برای بهبود قیمت خریداری کرده اند و محصولات آنها مشخص می شود. به عنوان مثال ، آنها با وزن Cucumber فروخته می شوند.

افزایش افزایش قیمت میوه به زرشک وصل نمی شود

رئیس اتحادیه Barryshan گفت: “قیمت میوه پرش ندارد و ما قیمت کمی افزایش می دهیم زیرا برخی از رانندگان کامیون برای بارگیری برداشت برداشت کشاورزان فعالیت نمی کنند.”

Akbar Yavari Salehi Betonte: “Derzeit Sind einige produkte im prozess ؛ deshalb ist ihr preis etwas hoch und die preise nach dieser zeit ausgeglichen. auf der anderen seite ، da frrüchte demin undrin uns uns uns uns uns uns uns uns ihren preis und nur einige früchte wie melon ، melon ، melon ، melon ، melon ، melon ، melon ، خربزه ، خربزه ، خربزه ، خربزه ، خربزه ، خربزه ، خربزه ، خربزه ، خربزه ، خربزه ، ارائه می شود.

وی گفت: “شما باید دلیل افزایش قیمت از اتحادیه میوه و سبزیجات را دنبال کنید زیرا اتحادیه باری مسئول شهر نیست.” از طرف دیگر ، سازمان حفاظت از مصرف کننده حاشیه سود این کلاس را مشخص کرده و فقط ممکن است ۳۰ ٪ به قیمت محصولات و مصرف کننده اضافه کند. اگر افزایش قیمت بیشتر از این باشد ، باید کار اتحادیه ها کنترل شود. “

یک فروشنده گفت: “موانع در حال حاضر میوه های بازاریابی با قیمت متعادل هستند.” “بنابراین افزایش قیمت این محصولات هیچ ارتباطی با نوار ندارد.”

دلیل افزایش قیمت میوه و سبزیجات با وجود پیک تولید شده

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران همچنین تأکید کرد: “ما باید در مورد علت میوه های گران قیمت که افزایش قیمت از میدان مرکزی حاصل می شود ، توضیح دهیم. دلیل اصلی اینکه همه می دانند مشکلاتی است که هنگام حمل و نقل محصولات کشاورزی رخ داده است.”

رضا نورانی اضافه کرد: “با توجه به این موضوع ، بسیاری از محصولات کشاورزی در حال حاضر در مزارع تخریب می شوند و از طرف دیگر کاهش میوه و سبزیجات.

وی گفت: “در حقیقت ، عدم وجود مواد اولیه کشاورزی و تنها مشکل هنگام حمل این محصولات وجود ندارد.” “محصولاتی که در حال حاضر در بازار موجود است با بنزین نیسان ارسال می شود ، که هم تغییر این محصولات و هم افزایش هزینه های آنها را کاهش داده است.”

منبع: ایران زیتونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا