ترندهای روز

چرا نباید تلفن همراه را با خود به توالت ببریم؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

یورو نیوز: بر اساس نظرات علمی، بردن تلفن همراه به توالت توصیه نمی شود، زیرا ممکن است برای سلامتی شما خطراتی ایجاد کند.

امروزه کار بدون تلفن همراه دشوار است. به عنوان مثال، تنها در فرانسه، بیش از ۹۹ درصد از جمعیت ۱۵ ساله یا بیشتر، تلفن همراه دارند.

۹۵ درصد از کل فرانسوی ها تلفن همراه دارند و ۷۷ درصد آنها از تلفن هوشمند استفاده می کنند. استفاده از گوشی های هوشمند به ویژه در بین جوانان پس از توسعه شبکه های اجتماعی گسترده تر شده است و جوانان بدون آن کار سخت تر می شوند.

۹۴ درصد از افراد ۱۵ تا ۲۹ ساله حداقل یک گوشی دارند و گوشی های هوشمند هر روز کارآمدتر و بهتر می شوند.

باید گفت تلفن همراه از این پس بهترین همراه ماست و برای همه چیز مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید از آن برای برقراری ارتباط با دیگران، تماشای سریال یا مرور شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

استفاده از تلفن همراه به ویژه از زمان ظهور هوش مصنوعی افزایش یافته است و ما حتی از آن برای پاسخ به سوالات ساده زندگی استفاده می کنیم. به طوری که گاهی حتی موقع دستشویی هم گوشی خود را با خود می بریم.

اما باید توجه داشت که استفاده از گوشی در توالت ایده بسیار بدی است و علم در این مورد هشدار می دهد.

اما سوال اینجاست که چرا نباید موبایل خود را به توالت ببرید؟ پاسخ بسیار ساده است. زیرا این می تواند باعث مشکلات روده شود.

نشستن زیاد روی توالت ممکن است تشکیل هموروئید را آسان‌تر کند. مشکلی به صورت حمله احتقان همراه با احساس گرما و تورم و درد شدید در مقعد و با هر بار اجابت مزاج تشدید می شود.

علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که استفاده از تلفن همراه در توالت می تواند باعث انتقال باکتری به دست ما شود. این رفتار می تواند منجر به تجمع میکروب ها در تلفن همراه شود که انتقال آنها به بدن ما ممکن است خطر بسیار جدی برای سلامت ما ایجاد کند. بنابراین برای کاهش این خطر، دست های خود را مرتب بشویید و همچنین از بردن تلفن همراه به توالت خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا