چرا پرداختکنندگان قبوض تلفن ثابت همچنان بدهکار هستند؟
معاون ارتباطی شرکت ارتباطات ایران پس از اعلام برخی از مشترکین برای ثبت بدهی قبلی پس از پرداخت تلفن ثابت ، گفت که مشترکان طبق برنامه ها و روش های غیرمستقیم می توانند ۲ تا ۵ ساعت بعد پرداخت کنند.
براساس Business News ، برخی از مشترکان اعلام کرده اند که با وجود هزینه تلفن ثابت ، آنها در بدهی های قبلی گنجانده شده اند و پرداخت ماه قبل محاسبه نشده است.
در همین راستا ، معاون رئیس جمهور برای ارتباطات شرکت ارتباطات ایران ایران ، ایسنا گفت که چرا این امر از کانال های مختلف امکان پذیر است ، که برخی از آنها با روش های مستقیم مانند تلفن ، برنامه ارتباطات از راه دور و *۱#انجام می شود ، به طوری که مشترک مشترک توسط مشترکین پرداخت می شود.
وی افزود: دسته دوم کسانی هستند که صورتحساب خود را از طریق برنامه های دیگر یا روش های پرداخت مانند سایر بانک ها یا UPS پرداخت می کنند. معمولاً بانکها با این روشها می توانند تا ۴ ساعت و دیگر تا ۵ ساعت دیگر متفاوت باشند. با این حال ، مسلم است که روش های پرداخت فراتر از دیگری و محاسبه ارتباط از راه دور در گذشته ممکن و در بهترین حالت کمتر از یک دقیقه در سیستم برای سیستم اعمال می شود.
معاون مدیر ارتباطات ایران گفت: “گاهی اوقات ممکن است کمتر از یک درصد مواردی وجود داشته باشد که به دلیل اختلال در سیستم بانکی یا یک برنامه ممکن است چند روز دوام داشته باشد ، اما در نهایت ارتباطات از راه دور گزارش می شود.” علاوه بر این ، الگوهای قانونگذاری اعطا شده در دوره بعدی براساس همان اعلامیه ای است که از طریق بانک ها به بانکهای ارتباطات ارسال می شود.
زارییان گفت: “ما در حال حاضر مشکلی نداریم ، اما کسانی که می توانند کمتر از ۲ ساعت قبل از اعلام فاکتور در فاکتورهای خود اعلام شوند ، چیزی است که مشکلی نیست و مشترک به دوره بعدی اعتبار می یابد.”
در پایان وی گفت: مشترکین می توانند برای تهیه موارد مورد نیاز با شماره ۱ تماس بگیرند ، در حالی که ارتباطات من نیز می تواند بدهی های خود را نشان دهد تا اطمینان حاصل شود که بدهکار هستند یا نه.
منبع: isna