چشمانداز اپل برای رقابت با ChatGPT و تلاش برای ساخت چت بات هوش مصنوعی
این شرکت با چت اختصاصی برای هوش مصنوعی اپل ، تصمیم گرفته است یک قدم در این جهت برداشته شود.
هنگامی که اپل سال گذشته بستر خود را برای هوش مصنوعی معرفی کرد ، موضوع مهمی برای طرفداران دنیای فناوری است که طبق گفته های Business News ، هیچ خبری در مورد چت های داخلی منحصر به فرد برای هوش مصنوعی وجود نخواهد داشت. در عوض ، اپل با OpenAAI برای ادغام Chatgpt در دستیار صوتی Siri کار کرد و کاربران را قادر می سازد بدون تولید محصول صفر در شرکت ، به “دانش جهانی” دسترسی پیدا کنند.
محدودیت های اطلاعاتی اپل و خدمات فعلی
تاکنون کارکردهای Apple Intelligence محدود به جمع بندی اعلان ها ، بازنویسی متن ، ایجاد تصاویر Genemoji و بهینه سازی عکس ها شده است و به زودی برای ترجمه پیام ها و تماس ها اضافه می شود. با این حال ، هنوز هیچ کارکردی مانند جستجوی مکالمه هوشمند که ما در Google Chatgpt یا Gemini دیده ایم ، وجود ندارد. سیری همچنین به سؤالات پیچیده ای که اغلب ناکارآمد هستند واکنش نشان می دهد ، و متأسفانه گاهی اوقات به یک جستجوی منظم Google ، به ویژه هنگام استفاده از دستگاه هایی برای دستگاه های غیر دیزاسیون مانند وب سایت ، به کاربران اشاره می کند.
تهدید از قرارداد جستجوی گوگل و فشار دولت ایالات متحده
اپل هنوز موتور جستجوی اختصاصی خود را انجام نداده است. یکی از دلایلی که گوگل و بخش دیگر حدود ۵ میلیارد دلار آمریکا در سال در سال است ، به Google Apple می پردازد تا به عنوان گزینه جستجوی استاندارد بماند. با این حال ، قرارداد فعلی می تواند به زودی تحت فشار وزارت دادگستری ایالات متحده باشد ، که می تواند گردش مالی سالانه اپل را به خطر بیندازد. تیم مالی اپل اخیراً در گزارش فروش تأکید کرده است که رشد بخش خدمات از نزدیک با قرارداد ارتباط دارد.
تشکیل تیم “پاسخ ، دانش و اطلاعات”
این شرکت علیرغم شک و تردید فلسفی در مورد کارمندان پیشرو برخی از اپل ، راهی روشنی برای یافتن هوش مصنوعی ایجاد کرده است. در ابتدای سال جاری ، بخش جدیدی به نام پاسخ ، دانش و اطلاعات شکل گرفت یا AKI. این گروه به رهبری رابی واکر در مراحل اولیه توسعه “موتور سریع واکنش” واقع شده است ، که سیستمی برای گشت و گذار در اینترنت و پاسخگویی به سؤالات عمومی خواهد بود. اپل در حال حاضر در حال بررسی یک برنامه مستقل و یک زیرساخت پشتیبانی جدید است تا توابع جستجو را در نسخه های بعدی Siri ، Spotlight و Safari درج کند.
Apple’s KIS Job و تبلیغات آینده
اپل اخیراً تبلیغات شغلی را برای تیم AKI در محل کار خود منتشر کرده است -Website:
“کار ما از تجربیات اطلاعاتی بصری در برخی از نمادین ترین محصولات اپل ، از جمله Siri ، Spotlite ، Safari ، News and Search پشتیبانی می کند. به ما بپیوندید و آینده تعامل جهان را با اطلاعات شکل دهید!”
در توضیحات برخی از تبلیغات ، تجربه الگوریتم های موتور جستجو و توسعه موتورهای جستجو صریحاً ذکر شده است. محصول نهایی ممکن است بسیار دور باشد ، اما جهت گیری اپل به وضوح بر ارائه یک راه حل داخلی داخلی چات برای جستجوی هوشمند متمرکز است.