اخبار اقتصاد ایران

چشم‌انداز وزارت صمت پایداری ساختارها در سیستم صنعت و تولید است

فولادگر تصریح کرد: چشم انداز وزارتخانه پایداری ساختارها در نظام صنعت و تولید است. تولید در ده سال آینده به قدری سودآور و اعتبار خواهد بود که همه افرادی که به دنبال اشتغال و درآمد مستمر هستند به سمت تولید و صنعت بیایند.

ایران تحلیل، مجید فولادگر معاون هماهنگی و بازرگانی وزارت حراست در دیدار با فعالان حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری گیلان حضور علی آبادی در وزارت حراست را فرصتی مناسب خواند. برای تولیدکنندگان گفت: تولید با همه موانع در ایران در حال رشد است.

قائم مقام وزیر صامت با تاکید بر اشراف کامل وی در عرصه صنعت و تولید یادآور شد: تلاش همه فعالان صنعتی توسعه ایران در عرصه صنعت و تولید است و کشور در مسیر توسعه صنعتی و اقتصادی قرار گرفته است.

وی افزود: چشم انداز وزارتخانه پایداری ساختارها در نظام صنعت و تولید است. تولید در ده سال آینده به قدری سودآور و اعتبار خواهد بود که همه افرادی که به دنبال اشتغال و درآمد مستمر هستند به سمت تولید و صنعت بیایند.

فولادگر با اشاره به افتتاح خط سبز ارز برای شرکت های دانش بنیان خاطرنشان کرد: در حوزه تامین مالی که چالش اصلی تولیدکنندگان است، وزارت حراست با فعال سازی ابزارهای تولید مالی، فاکتورسازی در بانک ها را عملیاتی می کند.

معاون ایمنی وزارت بهداشت با اشاره به اعطای گواهی سپرده ویژه با سود ۳۰ درصدی از سوی بانک مرکزی به تولیدکنندگان، یادآور شد: با توجه به تشکیل کارگروه ملی و تنظیم سازوکارهای تعرفه ای لازمه ارتباط شرکت های دانش بنیان با وزارت ایمنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا