ترندهای روز

چطور بلیط هواپیما دقیقه نودی بخریم؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

در دنیای شلوغ امروزی، گاهی اوقات فرصتی پیش می آید که ناگهان تصمیم به سفر می گیریم. اما اگر قصد سفر هوایی دارید، چالش اصلی خرید بلیط هواپیما هزینه های بالای سفر و کاهش ظرفیت پرواز است، اما نگران نباشید، با خرید بلیط هواپیما در لحظه آخر، گاهی می توانید با کمترین هزینه سفر خود را آغاز کنید. برای بلیط؛ اما سوال اینجاست که چگونه می توان یک بلیط هواپیما دقیقه نود خریداری کرد؟ با ما همراه باشید تا این موضوع و نحوه خرید این نوع بلیط را با هم بررسی کنیم.

بلیط دقیقه نود فرصتی برای یک سفر ارزان است

بلیط هواپیما لحظه آخری نوعی بلیط هواپیما است که در ساعات نزدیک به زمان پرواز با قیمت کمتری به فروش می رسد. این بلیط ها معمولا چارتر هستند، یعنی تمامی صندلی های هواپیما توسط یک شرکت یا شخص (چارتر کننده) خریداری شده و به صورت تکی به مسافران فروخته می شود.

بلیط های لحظه آخری گاهی با تخفیف های قابل توجهی ارائه می شوند و حتی می توانید تا ۵۰ درصد ارزان تر از قیمت های معمولی این نوع بلیط ها تهیه کنید.

چارتر کننده‌ها وقتی به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شوند بلیط‌ها را با قیمت‌های پایین‌تری می‌فروشند و همچنان صندلی‌هایشان خالی است تا ضرر نکنند. به همین دلیل بلیط لحظه آخری می تواند فرصتی عالی برای مسافرانی باشد که به دنبال سفر ارزان هستند. اما سوال اینجاست که چگونه می توان بلیط هواپیما ۹۰ دقیقه ای را با بهترین قیمت خریداری کرد و از مزایای آن بهره مند شد؟

چگونه بلیط هواپیمای نود دقیقه ای بخریم؟

چرا یک بلیط دقیقه نود بخریم؟

قبل از خرید بلیط هواپیما ۹۰ دقیقه ای به این سوال پاسخ می دهیم که مزایای بلیط هواپیما لحظه آخری یا ۹۰ دقیقه ای چیست؟

  • بدون شک بزرگترین مزیت بلیط هواپیما لحظه آخری قیمت بسیار پایین آن نسبت به سایر انواع بلیط است. گاهی اوقات، این بلیط ها را می توان با تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصد خریداری کرد. این برای مسافرانی که بودجه کمی دارند یا به دنبال صرفه جویی در هزینه در سفر خود هستند ایده آل است.
  • بلیط هواپیما لحظه آخری معمولا در فصول کم توریستی و روزهای غیر تعطیل ارائه می شود. این موضوع می تواند مزیتی برای مسافرانی باشد که به دنبال فرار از شلوغی هستند و می خواهند از قیمت پایین هتل ها و جاذبه های گردشگری بهره مند شوند.
  • اگر برنامه سفر ثابتی ندارید و می توانید تاریخ و مقصد سفر خود را تا حدودی تغییر دهید، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. به این ترتیب می توانید با رصد قیمت ها در زمان های مختلف ارزان ترین بلیط هواپیما را برای سفر خود پیدا کنید.
  • به یاد داشته باشید که پیدا کردن بلیط های لحظه آخری با قیمت ایده آل همیشه آسان نیست و نیاز به شانس و صبر دارد. قبل از خرید بلیط، حتما شرایط و ضوابط آن را به دقت مطالعه کنید.
  • یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که هنگام خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، هر چه به زمان پرواز نزدیکتر می شویم، قیمت بلیط هواپیما ارزان تر می شود. بنابراین بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ۹۰ دقیقه زمانی است که فصل اوج سفر نیست.
  • در فصول شلوغ به دلیل محبوبیت مسافران، بلیط ها خیلی سریع فروخته می شود و در نتیجه اکثر اوقات صندلی خالی نیست.

بلیط هواپیما لحظه آخری را با بهترین قیمت خریداری کنید

بعد از افق میهن سایت مورد نظر برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، مرحله بعدی تعیین نوع سفری است که می خواهید داشته باشید. به کجا میخواهید سفر کنید؟ اگر مقصد شما مشهد است، رزرو بلیط لحظه آخری مشهد قطعا یک گزینه طلایی خواهد بود. اما چه زمانی می خواهید سفر کنید؟ (تاریخ یا بازه زمانی دقیق) آیا بلیط لحظه آخری مشهد در تمام فصول ارزان خواهد بود؟ چند نفر از شما انجا هستید؟ (تعداد مسافر) یا چه نوع پروازی را ترجیح می دهید؟ پس از پاسخ به این سوالات، نوبت به خرید بلیط می رسد.

چگونه بلیط هواپیمای نود دقیقه ای بخریم؟

نحوه خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری بسیار ساده و سریع است. برای این کار کافی است به سایت مورد نظر مراجعه کرده و سپس مبدا و مقصد مورد نظر و زمان سفر را مشخص کنید. سپس سایت مورد نظر لیستی از بلیط های هواپیما لحظه آخری را در صورت وجود برای شما نمایش می دهد. در این لیست می توانید قیمت بلیط، نام ایرلاین، تاریخ و ساعت پرواز، مدت زمان پرواز و قوانین و شرایط بلیط را مشاهده و رزرو کنید.

بلیط های لحظه آخری برای چه کسانی (۹۰ دقیقه) مناسب است؟

اگر در برنامه سفر خود انعطاف بیشتری دارید، چمدان های خود را بسته اید و آماده سفر هستید، مطمئن شوید که جستجوی پرواز لحظه آخری را در اولویت خود قرار دهید و به دنبال خرید بلیط هواپیما باشید تا بتوانید سفری ارزان را تجربه کنید. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که می توانید هر لحظه سفر کنید، بلیط هواپیما لحظه آخری برای شما مناسب است. فرصت خرید بلیط هواپیما را در لحظه آخر از دست ندهید و سریع آماده سفر شوید.

قیمت بلیط هواپیما نود دقیقه ای چقدر است؟

به طور کلی نمی توان نرخ دقیقی برای کاهش قیمت بلیت در لحظه آخر یا آخرین لحظه اعلام کرد. قیمت این بلیط ها بر اساس تصمیم چارتر کننده تعیین می شود و بسته به مواردی مانند بازه زمانی سفر، میزان تقاضای بلیط و … متغیر خواهد بود و حتی قیمت بلیط لحظه آخری تقریباً ۸۰ درصد کاهش می یابد و گاهی بیش از ۳ برابر افزایش قیمت را تجربه می کنند.

قوانین بازپرداخت بلیط هواپیما نود دقیقه ای (لحظه آخر)

بلیط های دقیقه نود و لحظه آخری ممکن است چارتر یا سیستمی باشند. قوانین بازپرداخت مربوط به بلیط سیستمی نود دقیقه ای را می توانید با شرکت هواپیمایی (شرکت هواپیمایی) ارائه دهنده پرواز تماس بگیرید. بلیط چارتر لحظه آخری کنسل نمی شود و در صورت عدم استفاده از پرواز هزینه بلیط اخذ می شود.

البته در برخی موارد امکان کنسلی قبل از پرواز وجود دارد اما با جریمه بالایی همراه است. با نزدیک شدن به زمان پرواز، میزان جریمه کنسلی بیشتر و بیشتر می شود. در صورت کنسلی پرواز هیچ مبلغی به حساب شما برگشت داده نخواهد شد. بنابراین قبل از رزرو بلیط از قطعی بودن برنامه سفر خود مطمئن شوید.

سفر ارزان و سریع با بلیط هواپیما لحظه آخری

با خرید بلیط هواپیما در لحظه آخر می توانید گاهی با قیمتی مناسب سفر کنید و از مناظر دیدنی و تجربه های جدید لذت ببرید. دیگر نیازی به برنامه ریزی ماه ها یا پرداخت هزینه های هنگفت برای رزرو بلیط هواپیما ندارید. کافی است روش خرید بلیط هواپیما لحظه آخری را افق میهن کنید تا بلیط سفر مورد نظر خود را از طیف گسترده ای از مقاصد و تاریخ پرواز پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا