ترندهای روز

چمران: اعتراض کارکنان بهشت زهرا دلچسب نبود!

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در بهشت ​​زهرا(س) مشکلات داخلی و حقوقی وجود داشت که رفع شد، گفت: موضوع این بود که به کارکنان این مجموعه برای رفت و آمد کمک شد که گفتند باید به صورت نقدی پرداخت شود. . بر سر این موضوع اختلاف شد که حل شد.

چمران: اعتراض کارکنان بهشت ​​زهرا خوشایند نبود!

مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم در زمینه اسناد و مدارک مشکل داشتند، از ذیحسابان برای ارائه گزارش اقدامات دعوت کردیم، گفت: چند گزارش حسابرسی و پرونده باغات. نیز در این جلسه حضور دارند.” امروز خوانده می شود.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر مهر اگر باران ببارد و اتفاقی بیفتد ترافیک تهران غیرقابل تحمل می شود، گفت: باید هماهنگ شود تا اتفاقی بیفتد. حمل و نقل عمومی موضوع پیچیده ای است و در جلسه بعدی از شهرداری دعوت خواهیم کرد تا گزارشی ارائه کند اما به هر حال با باز شدن مدارس ترافیک بیشتر می شود و باید تلاش شود تا کمی از آن کاسته شود.

وی ادامه داد: هنوز آلودگی هوا شروع نشده است و در چند روز آینده با شروع فصل سرما شاهد آلودگی هوا و مشکلات تنفسی خواهیم بود. راه حل استفاده از وسایل نقلیه تمیز و حمل و نقل عمومی است. هزینه اتوبوس برقی دو برابر اتوبوس دیزلی است، اما می تواند برای زندگی انسان مفید باشد.

چمران با بیان اینکه در بهشت ​​زهرا(س) مسائل داخلی و حقوقی وجود داشت که برطرف شد، خاطرنشان کرد: این اتفاق خوشایند نبود. موضوع از این قرار بود که به کارمندان برای رفتن به سفر کمک کردند که می گفتند باید به صورت نقدی پرداخت شود و بر سر این موضوع اختلاف شد که حل شد.

وی اعلام کرد: در حوزه مسکن بیش از آنچه در مجلس تصویب شده بود انجام داده ایم و از سال ۱۳۸۲ تاکنون در بافت های فرسوده مالیات اخذ نشده است. پروانه مهم است که ما امتحان کردیم اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیدیم.

چمران با بیان اینکه خانم نجفی گفته اصراری به آمدن شهردار به شورا نداشته است، تصریح کرد: مراحل سوال تکمیل نشده بود و باید انجام می شد. ما مشکلی برای دعوت از شهردار برای پاسخگویی نداریم. سوال وی منتفی نیست و پاسخ کتبی خواهد داد و در صورت مهیا بودن شرایط و زمان از وی دعوت می کنیم تا موضوع را بررسی کنیم. روال قانونی به این صورت است که آنها را برای پاسخگویی ترغیب می کنند و در صورت عدم پاسخگویی سوال مطرح می شود. سوال کننده اصراری بر حضور شهردار نداشت. اما گفتند در صورت عدم پاسخگویی به استیضاح اقدام می کنند.

وی افزود: از دو پروژه یادگار امام و شهید شوشتری بازدید کردیم و تاکید کردیم خبرنگاران نیز از این پروژه ها بازدید کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عوارض سالانه برای اتباع در نظر گرفته شده است و اداره کل اتباع خارجی باید این مبلغ را دریافت کند، تصریح کرد: این عوارض باید در همه شهرها هماهنگ شود اما به خوبی اجرا نمی شود. برای اصلاح این روند باید هماهنگی صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه هنوز نامه ای از شهرداری مبنی بر فرصت جایگزینی کارگران ایرانی با ملی پوشان دریافت نکرده ایم و اگر هم ارسال شده باشد، شهرداری آن را به وزارت کشور ارسال نکرده است، گفت: فعالیت کارگران کشوری. باید قانونی باشد و اگر پیمانکاری به صورت غیرقانونی فعالیت می کند باید مراحل قانونی را طی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا