ورزشی

چنددستگی در اردوی استقلال به اوج خود رسید

آبی پوشان پایتخت با قبول شکست غیرمنتظره و تک شکست مقابل استقلال خوزستان به استقبال عید فیفادی رفتند و همین موضوع باعث شده شرایط بحرانی بر اردوی استقلال حاکم شود. کسب ۴ امتیاز از ۳ بازی مقابل شمسآذر قزوین، ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان باعث شده انتقادها از عملکرد جواد نکونام به اوج خود برسد و سرمربی باتجربه آبی ها دیگر حمایت حداکثری مدیران باشگاه را نبیند.

جواد نکونام که فصل گذشته نتوانست با استقلال در لیگ برتر و جام حذفی به مقام قهرمانی دست پیدا کند و شانس حضور در سوپرجام را هم از دست داد، حالا دومین فصل سرمربیگری آبی پوشان را پشت سر می گذارد. پایتخت، خیلی زود وارد شرایط بحرانی شده است. شعارهای تند مطرح شده علیه نکونام در اهواز و تشویق فرهاد مجیدی و تحرکات صورت گرفته در فضای مجازی نشان می دهد که محبوبیت سرمربی استقلال در بین هواداران این تیم رو به کاهش است و همین موضوع کارنامه جواد نکونام را تحت الشعاع قرار داده است.

مذاکراتی که نمی توان انکار کرد
مدیران باشگاه استقلال سفری به دبی داشتند و با فرهاد مجیدی برای جایگزینی جواد نکونام مذاکره کردند که خیلی زود با پاسخ منفی مجیدی به پایان رسید. علاوه بر تلاش برای جلب رضایت فرهاد مجیدی، گفته می شود رایزنی با گزینه های مختلف خارجی به صورت غیرمستقیم در حال انجام است. حتی در حالی که جواد نکونام همچنان روی سرمربیگری استقلال نشسته است! جالب است که با وجود پیشنهاد نام های مختلف برای هدایت استقلال، مدیران باشگاه استقلال هیچ یک از نام های پیشنهادی را تکذیب نمی کنند و سکوت معنادار آنها حکایت از تلاش آنها برای انتخاب جانشین جواد نکونام دارد.

بازیکنان پشت نکونام آمدند!
بازیکنان استقلال روزهای حساسی را سپری می کنند که در کنار مدیران باشگاه با گزینه های مختلف برای قبول هدایت استقلال، بازیکنان در حال حاضر به حمایت از کادرفنی می پردازند. پس از مصاحبه های حمایتی در منطقه مختلط ورزشگاه شهدای فولاد اهواز، شب گذشته آبی پوشان با انتشار پیامی مشترک در فضای مجازی تلویحا حمایت خود را از کادر فنی اعلام کردند تا تعدد موجود در بین استقلالی ها از جمله استقلالی ها. مدیران باشگاه، بازیکنان و هواداران، به اوج خود خواهند رسید. .

شایعه اولتیماتوم ۳ هفته ای به واقعیت تبدیل می شود؟
قرار بود اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال روز گذشته جلسه ای برگزار کنند و وضعیت کادرفنی را تنظیم کنند که این جلسه به یکباره لغو و به زمان دیگری موکول شد. گفته می شود احتمالا این جلسه در روزهای ابتدایی هفته جدید برگزار می شود و طبق آخرین اخبار با توجه به تعدد به وجود آمده احتمال ارائه اولتیماتوم به جواد نکونام دور از ذهن نیست. و در حالی که گفته می شود اولتیماتوم احتمالی ۳ بازی مقابل الغرافه قطر، نساجی مازندران و پرسپولیس تهران خواهد بود و در صورت عدم کسب نتایج لازم، نکونام از این تیم جدا خواهد شد.

سقف بودجه هم لحاظ شده!
در عین حال آبی ها به دنبال جذب سرمربی جدید هستند و در حال مذاکره با گزینه های مختلف هستند. با توجه به پر شدن سقف بودجه، اخراج جواد نکونام عملا غیرممکن است و تنها راه حل آبی ها پایان همکاری توافق شده است. این موضوع روند تغییرات در کادر فنی استقلال را پیچیده کرده است و گفته می شود بحث اولتیماتوم ۳ هفته ای نیز همین موضوع را دنبال می کند و طبق آخرین اخبار در صورت کسب نتایج لازم در ۳ بازی آینده. نکونام تا فراهم شدن شرایط برای ثبت قرارداد سرمربی جدید از سمت خود استعفا خواهد داد. البته گفته می شود تلاش استقلالی ها برای تغییر سرمربی در تعطیلات فیفادی همچنان ادامه دارد اما با توجه به مشکلات سقف بودجه این موضوع پیچیده و البته سخت به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا