ترندهای روز

چند نشانه که ثابت می‌کند با دخترانه‌ترین ایران تحلیلات تاریخ طرفیم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

به نظر می رسد این ایران تحلیلات دخترانه ترین ایران تحلیلات دوران باشد. قالیباف دو شب پیش دخترش را به صداوسیما فرستاد، او حرفی زد که چند ساعتی است و هم اکنون به موازات پرونده فاضلی تیتر یک رسانه ها شده است. لحن صحبت کردن و حالات چهره مریم قالیباف توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

پورمحمدی که تا قبل از این ایران تحلیلات جدی و شاید خشک به نظر می رسید اما حالا کم کم خود را ریبرند کرده است، شب گذشته دخترش را با خود آورد اما دخترش از مسائل شخصی و تحریم و تورم حرفی نزد. او گفت، این لحظات برخی از کاربران را تاج گل کرده است! اینکه یک روحانی در سطح پورمحمدی دخترش را روی آنتن می آورد و او هم از ممنوع الخروجی می گوید، نشان می دهد که تیم رسانه ای پورمحمدی احتمالاً از تیم قالیبافان نخبه تر است.

چند نشانه که ثابت می کند با دخترانه ترین ایران تحلیلات تاریخ طرف هستیم

در این بین دختر پزشکی به معمولی ترین حالت ممکن و بدون حاشیه خاصی جلوی دوربین آمد نه عملکرد مثبت و نه عملکرد منفی! از سوی دیگر، نگاه جلیلی به دختران بیشتر از دیگران بحث برانگیز است. دیروز برخی منابع مدعی شدند تصاویری از ستاد جلیلی منتشر شده که در آن به دختران در مورد حجاب هشدار داده شده است. دیشب هم در یک برنامه تلویزیونی مرتبط با زنان با امیرحسین ثابتی تماس گرفتند که نماینده خودش را فرستاده بود، اقدامی که به نظر برخی خیلی عجیب است.

چند نشانه که ثابت می کند با دخترانه ترین ایران تحلیلات تاریخ طرف هستیم

از دختر زاکانی و قاضی زاده هاشمی خبری نیست، هرچند برخی می گویند چون احتمال کناره گیری این دو نفر زیاد است، خیلی متفکر هستند و رسانه ای نمی شوند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا