فناوری

چند نکته که پیش از معامله همستر کامبت لازم است بدانید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دیجیاتو: امروز، ۵ مهر ۱۴۰۳، بالاخره انتظار به پایان رسید و توکن Hamster Combat در صرافی های ارز دیجیتال فهرست می شود. میلیون ها نفر در سراسر جهان و ایران می خواهند شروع به خرید و فروش این توکن کنند. اگر منتظر لیست شدن همستر هستید، توجه به چند نکته ضروری است.

برای انجام تراکنش در شبکه TON، باید از ارز دیجیتال TON (TON) برای پرداخت هزینه ها استفاده کنید. برای انتقال ژتون همستر، همچنین باید میزان تنی را داشته باشید تا از آن برای انتقال همستر به نگهدارنده استفاده کنید.

پس از آن، اگر می خواهید توکن همستر خود را به صرافی منتقل کنید، به یک توکن نیاز دارید. همچنین باید از Toon خود برای پرداخت هزینه نقدی همستر استفاده کنید. در نتیجه قبل از شروع تراکنش ها مقداری پول تهیه کنید تا در انجام تراکنش ها دچار مشکل نشوید.

نگران شلوغی شبکه خود نباشید

تجربیات قبلی مانند TokenDogs و NutCoin نشان می دهد که وقتی بازار معاملاتی این توکن ها شروع به کار کند، شبکه TON (TON) با ازدحام بی سابقه ای مواجه خواهد شد. این شلوغی باعث می شود که تراکنش ها بسیار کند شود و حتی ممکن است تراکنش ها به طور موقت متوقف شود، اما نگران نباشید.

«حدیث خسروی» مدیر روابط عمومی پلتفرم مبادلات ارزهای رمزنگاری شده «نوبیتکس» توصیه می کند در صورت مواجه شدن با پیام هایی مبنی بر کندی یا ناپایداری شبکه، تراکنش های خود را به زمان دیگری موکول کنید. زیرا گاهی ممکن است به دلیل عدم ثبات معامله، به طور کامل انجام نشود و بازگشت معامله نیاز به زمان دارد. معامله همچنین ممکن است مشمول بازیابی شود. در هر صورت، دارایی در دسترس کاربر نیست و فرآیندهای بازیابی زمان بر است.

هیجان را کنار بگذارید

هیجان در این بازار همیشه بالاست. در ساعات اولیه باز شدن معاملات، نیاز به این هیجان به اوج خود می رسد و ممکن است چند روزی ادامه داشته باشد، اما سعی کنید زیاد از نوسانات هیجان زده نشوید.

در همین راستا خسروی توصیه می کند در این شرایط با دقت بیشتری وارد بازار شوید و تحت تاثیر اخبار سرمایه خود را به خطر نیندازید. در شرایط نوسانی، ارزش توکن ها ممکن است از روز انتشار کاهش یابد، چنین نوساناتی طبیعی است.

شلوغی شبکه بانکی و مراکز تماس طبیعی است

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم با گشایش معاملات حجم زیادی از تقاضا روانه بازار می شود. در این شرایط صرافی ها علاوه بر ازدحام شبکه تون نیز با ترافیکی بیش از حد معمول مواجه خواهند شد.

برخی از کاربران برای اولین بار در حال ثبت نام هستند و ممکن است سوالات زیادی در مورد استفاده از وب سایت و برنامه داشته باشند. این رویداد باعث ازدحام در صف تماس و پشتیبانی چت آنلاین صرافی ها می شود.

از طرفی ترافیک بالایی در واریز و برداشت از حساب های بانکی وجود دارد که نتیجه آن ترافیک بالای پیامک، ایمیل و مواردی از این دست است. توجه داشته باشید که در این شرایط اختلال از سوی سرویس دهندگان اینترنت، پیامک و بانک ها اجتناب ناپذیر است. اما چه باید کرد؟

در این شرایط توصیه می کنیم اگر چندین بار با خطا مواجه شدید، به جای چندین بار تکرار آن عمل، کار خود را به زمان ساکت تری موکول کنید.

مدیر روابط عمومی Nobitex تاکید می کند که بسیاری از این خطاها تحت کنترل پلتفرم نیستند. به عنوان مثال، اگر در درگاه پرداخت با خطای پرداخت مواجه شدید، این موضوع مستلزم بررسی توسط ارائه دهنده خدمات پرداخت و تعیین نوع تراکنش است که ممکن است تا ۲۰ دقیقه طول بکشد. در این شرایط تماس با پشتیبانی و تلاش مجدد برای پرداخت کمکی به شما نخواهد کرد.

شما در یک بازی جانبی هستید

بازی‌های Tap to Earn مانند Hamster Combat، Tap Swap و Bloom در درجه اول عنوان «بازی» را دارند. در این بازی ها کاربر با کلیک روی صفحه، خرید کارت و طی مراحل سعی در حرکت به جلو دارد.

این بدان معنا نیست که این بازی ها با انگیزه های اقتصادی و مالی طراحی نشده اند، اما باید بدانید که Hamster Combat قبل از اینکه وسیله ای برای کسب درآمد باشد یک بازی است، پس سعی کنید از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا