فناوری

چهار رنگ احتمالی آیفون ۱۶ پرو در یک تصویر جدید فاش شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دیجیاتو: یک منبع مهم امروز هر ۴ رنگ آیفون ۱۶ پرو را با تصویری جدید از مدل پرچمدار بعدی اپل به نمایش گذاشت. از جمله رزگلد یا رنگ “برنز” که جایگزین تیتانیوم آبی در مدل های موجود آیفون ۱۵ پرو می شود.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل و سایر منابع موثق، انتظار می‌رود مدل‌های آیفون ۱۶ پرو در رنگ‌های سیاه، سفید یا نقره‌ای، خاکستری یا «تیتانیوم طبیعی» عرضه شوند و رزگلد یا رزگلد جایگزین تیتانیوم آبی شود.

یک منبع مشهور به نام «سانی دیکسون» با انتشار عکسی نشان می دهد که چه انتظاراتی از رنگ نسل بعدی آیفون به خصوص در رنگ رزگلد باید داشته باشیم که اخیراً توسط یکی از افشاگران به عنوان رنگی برنزی معرفی شده است. اپل گزینه طلایی را در خط تولید آیفون ۱۵ قرار نداده است. بنابراین نسخه مشابه (رزگلد) می تواند فروش خوبی داشته باشد.

ظاهر احتمالی آیفون ۱۶ پرو جدید

یک شایعه جدید حاکی از آن است که اپل از فرآیند بهبود یافته ای برای پرداخت و رنگ آمیزی تیتانیوم استفاده می کند که باعث ایجاد روکش صیقلی تری نسبت به پوشش آلومینیومی مدل های آیفون ۱۵ پرو می شود. روکش براق می‌تواند بسیار شبیه فولاد ضد زنگی باشد که اپل در سال‌های گذشته استفاده می‌کرد، اما در برابر خراش مقاوم‌تر است.

هنوز نام رسمی این رنگ ها را نمی دانیم، اما ممکن است اپل از برند رنگی تیتانیوم که برای مدل های آیفون ۱۵ پرو استفاده می کند استفاده کند. نسل بعدی آیفون ۱۶ احتمالا در اواسط سپتامبر (اواخر) عرضه خواهد شد شهریور ۱۴۰۳) وارد بازار شوید. بنابراین به زودی با جزئیات این رنگ ها آشنا خواهیم شد. دیکسون قبلاً رنگ‌های مدل‌های استاندارد (غیر پرو) آیفون ۱۶ را فاش کرده بود.

خرداد ۱۴۰۳ عکس از آیفون ۱۶ پرو نیز به بیرون درز کرد. با توجه به آن عکس‌ها، ظاهرا این دستگاه به نمایشگری ۶.۳ اینچی مجهز خواهد شد که حدود ۰.۲ اینچ بزرگ‌تر از آیفون ۱۵ پرو است.

دکمه Capture که قبلا شایعه شده بود در سری آیفون ۱۶ قرار خواهد گرفت. احتمالا در مدل پرو نیز خواهد بود. دکمه کپچر برای تصویربرداری استفاده خواهد شد و انتظار می رود این دکمه مکانیکی دارای حساسیت لمسی باشد تا کاربران آیفون با فشردن آن مانند دکمه شاتر در دوربین های حرفه ای، عکس یا فیلم بگیرند. همچنین این امکان وجود دارد که به دلیل حساسیت لمسی آن، با کشیدن انگشت خود روی دکمه، میزان زوم را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا