ترندهای روز

چهره محبوب تلویزیون با صداوسیما آشتی کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

امروز خبرهایی مبنی بر اینکه حمید جبلی بالاخره قرار است سریال کودک و نوجوان را راه اندازی کند منتشر شده است. پیش از این به دلیل اتفاقات پیش آمده صحبت هایی در مورد ساخت این سریال برای تلویزیون مطرح شده بود شهریور سال ۱۳۹۱ لغو شد. این سریال پاییز امسال کلید می خورد تا آشتی حمید جبلی با صدا وسیما رسما برقرار شود.

چهره محبوب تلویزیون با رادیو و تلویزیون آشتی کرد

حمید جبلی بعد از سال ۱۳۹۶ و آخرین سریال «کلاه قرمزی» از تلویزیون خداحافظی کرد و دیگر با هیچ یک از پروژه های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی ارتباط نداشت. او حتی در «مهومنی» با ایرج طهماسب همکاری نکرد.

تابستان ۱۴۰۱ بود که مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک و تهیه کننده تلویزیون در مصاحبه ای اعلام کرد که فیلمنامه ای از حمید جبلی دریافت کرده و می خواهد برای تریبون تلویزیون اثری برای کودک و نوجوان تولید کند. . او در آن زمان اعلام کرده بود که جبلی در این پروژه علاوه بر نویسندگی، مسئولیت دیگری نیز دارد.

دی ماه همان سال بود که خبر رسید جبلی به دلیل شرایط جامعه ساخت این سریال را ممنوع کرده است. عباس محبوب یکی از بازیگران این سریال اعلام کرد که علیرغم پیش بینی خود از ساخت این سریال فعلا کنسل شده و جبلی قصدی برای شروع این پروژه ندارد.

«رفیق بد» یکی از آخرین حضورهای حمید جبلی در سینماست

بعد از آن بود شهریور رحمت امینی در سال ۱۴۰۲ نمایشنامه «سوسمار» نوشته حمید جبلی را روی صحنه برد. او گفت که ۲۰ سال از فعالیتش در آخرین نمایشی که کار کرده می گذرد و حالا دوباره به این عرصه بازگشته است.

حالا که خبر رسیده، جبلی قصد دارد دوباره سریال کودک و نوجوان خود را روی آنتن ببرد. این سریال آبان یا آذر امسال کلید خواهد خورد. هنوز مشخص نیست که ساختار سریال چگونه خواهد بود.

آخرین فعالیت جبلی در تلویزیون به سال ۱۳۹۶ برمی گردد که در «کلاه کرمزاری ۹۷» دو شخصیت محبوب کلاه کرمزاری و پوزر خاله را نویسندگی و صداپیشگی کرد. آخرین فعالیت او در سینما به بیش از یک دهه قبل برمی گردد. در سال ۱۳۹۲ در فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» به عنوان بازیگر و صداپیشه ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا