بانک و بیمه

چهل و چهارمین قرعه‌کشی قرض الحسنه بانک مسکن در ۲۹ مهرماه

به گزارش افق میهن به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا; در جلسه ای که با حضور سید محسن فاضلیان و احمد بیدی اعضای هیات مدیره بانک مسکن و نمایندگان دادستانی، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی در محل دفاتر مرکزی بانک مسکن برگزار شد. تاریخ قرعه کشی حساب های قرض الحسنه ۸ مهر تعیین شد.
در این جلسه سید محسن فاضلیان عضو هیئت مدیره بانک مسکن و قائم مقام مدیر عامل در امور اعتباری با استناد به آیات قرآن به صورت نسیه بر ارزش پرداختن به کار خیر و تقوا تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به اقدامات خیرخواهانه بانک مسکن در کشور، تصریح کرد: بخشی از وجوه حساب های قرض الحسنه بانک مسکن صرف اموری مانند ساخت مدرسه و کمک به بیماران لاعلاج می شود.
در ادامه این جلسه، کلا موی نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک مسکن به بخش کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان و همچنین مشارکت در این امر تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است در این دوره از قرعه کشی حساب پس انداز بانک مسکن، ۴ میلیون و ۷۱۴ هزار مشتری این بانک مشمول شرایط قرعه کشی شدند.
بیشترین هزینه وام بانک مسکن مربوط به حوزه اجتماعی و شامل اعطای تسهیلات اعتباری ازدواج، فرزندآوری، رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
در این مدت ۲۵۰ یارانه ۲۵۰۰ میلیون ریالی برای خرید خودروهای داخلی، ۱۰۰۰ یارانه ۵۰۰ میلیون ریالی برای خرید لوازم دوستدار محیط زیست، ۱۰۰۰ یارانه ۲۰۰ میلیون ریالی برای خرید لوازم خانگی ساخت داخل و ۱۰۰ یارانه پرداخت شده است. برای خرید صنایع دستی و میلیون ها ریال به عنوان جایزه نقدی. حساب های پس انداز این بانک در اختیار برندگان قرعه کشی قرار می گیرد.
مهلت پذیرفته شده برای این دوره برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی و محاسبه امتیاز ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ تا امروز ۱۴۰۳/۰۴ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا