ارزهای دیجیتال

چه زمانی همستر کامبت تبدیل به پول می‌شود؟

به گزارش ایران تحلیل:









امروزه بسیاری از کاربران مشغول بازی همستر کمبت هستند. با این حال، سوال اساسی این است که این سکه های مجازی چه زمانی به پول تبدیل می شوند. و آیا قیمت قابل توجهی خواهد بود؟


به گزارش ایران تحلیل، این روزها سر زدن بی پایان در سایت های موبایلی به امید کسب درآمد در بین بسیاری از کاربران تلگرام رایج است. البته لازم به ذکر است که تبدیل این سکه های مجازی به پول مستلزم ثبت آن ها در صرافی های ارز دیجیتال است. بر اساس نقشه راه این پروژه که در وب سایت رسمی منتشر شده است، در جولای ۲۰۲۴، یعنی در دوره میانی تیر تا وسط مرداد رمز مبارزه همستر در صرافی های ارز دیجیتال فهرست می شود. پس از این لیست، کاربران می توانند با انتقال توکن های خود به صرافی ها، مبادلات این سکه های مجازی را آغاز کنند.

قیمت احتمالی همستر کمبت

آنچه بسیاری از کاربران را امیدوار می کند احتمال سرنوشتی مشابه نات کوین و این بازی است. در ابتدای فهرست، قیمت Natcoin 0.0068 دلار ذکر شد. NatCoin در نهایت توانست به رکورد قیمت ۰.۰۲ دلار دست یابد.
لازم به ذکر است که این مشکل ممکن است هرگز در رابطه با Hamster Combat تکرار نشود. بنابراین باید منتظر ماند تا قیمت همستر پس از عرضه در بورس مشخص شود.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا