اخبار بورس

چه کسانی در فاراک در حال افزایش سهام هستند؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبررسی سهامداران عمده شرکت ماشین سازی اراک با نماد فراک نشان می دهد که دو کد واقعی در بین سهامداران این شرکت وجود دارد. تصویر زیر را ببینید:

اولین انسان واقعی وی دارای ۲۶۰ میلیون سهم فارک است که ۱.۲۵ درصد از کل سهام این شرکت را تشکیل می دهد. دوم شخص واقعی وی همچنین دارای ۲۵۸ میلیون سهم فارک است که ۱.۲۵ درصد دیگر از کل سهام این شرکت را شامل می شود.

تحقیقات نشان می دهد که این دو نفر اخیرا سهام خود را به این نماد اضافه کرده اند.

اولین انسان واقعی مطابق تصویر زیر در ۸ آبان او امسال ۳۲۱ میلیون سهم فارک داشت و این رقم به ۴ رسید دی این ماه به ۲۰۷ میلیون سهم کاهش یافته است. یعنی در این مدت ۱۱۴ میلیون سهم فارک فروخته است. دوباره از ۴ دی ماه تا ۲۶ دی ماه شروع به اضافه کردن سهام فارک به پرتفوی خود کرد و در ۲۶ ام دی او ۲۶۰ میلیون سهم فارک داشت. به عبارت دیگر وی در مدت مذکور ۵۳ میلیون سهم از این شرکت را خریداری کرد.

دوم شخص واقعی همچنین روندی مشابه با اول شخص وجود داشت. همچنین مربوط به قرن هفتم است آبان که ۲۹۰ میلیون سهم فارک را در اختیار داشت، فروش آن را تا ۳ سهم آغاز کرده است دی ماه ۸۳ میلیون سهم از این نماد را فروخت. او دوباره از تاریخ ۳ دی تا ۲۶ دی ۵۱ میلیون سهم فارک خرید و او سهم خود را در این نماد به ۲۵۸ میلیون سهم افزایش داد!

این دو نفر چه کسانی هستند؟

طبق آخرین گزارش های مالی منتشر شده، فرک اولین شخص حقیقی است فرید صمدیان و شخص حقیقی دوم امیرحسین صمدیان هستند.

آیا سهامداران عمده واقعی نماد دیگری هستند؟

تحقیقات نبض بازار سهام این نشان می دهد که این دو نفر آنجا هستند خزدار سهامداران عمده واقعی نیز هستند.

اکنون در خزدار یکی ۱.۸۳ درصد و دیگری ۱.۶۳ درصد از کل سهام را در اختیار دارد. در فوریه آنها از ۲۸th هستند شهریور آنها در این ماه سهام خود را افزایش می دهند.

یکی از آنها در ۲۸ سپتامبر ۲۰ میلیون سهم و دیگری ۱۸ میلیون سهم داشته است. در ۲۶ ام دی ماه به ترتیب آنها ۳۳ میلیون سهم و ۲۹.۵ میلیون سهم در خزدار داشته است.

ادامه دنبال می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا