اخبار اقتصاد ایران

چه کسانی مصوبه واردات برنج را مشروع کرده و عادی‌سازی می‌کنند؟!

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: کشاورزان همچنان درگیر معمای این هستند که کدام دست ها درگیر کار هستند که موضوع واردات برنج را مشروع و عادی می کند.

افق میهن به نقل از خانه ملت، عبدالوحید فیاضی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۴) مرداد ماه) شورای اسلامی شهر در تذکر شفاهی ضمن محکومیت ترور شهید هانیه گفت: یازده مرداد و این روزها ایامی است که فرمان مشروطیت صادر شد و شهید عزیزمان شیخ فضل و فضائل شیخ فضل الله نوری شهید عزیزی که مایه مباهات جهان تشیع و سرزمین علویان است و حاضر نشد. همیشه زیر پرچم بیگانگان بروید و این ضرب المثل معروف را داریم که می گوید قانون اساسی که سرش را از سفارت انگلیس بیرون بکشند به مردم ایران کمکی نمی کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ادامه داد: بحث واردات برنج هنوز کشاورزان درگیر معمای این هستند که کدام دست ها درگیر هستند در حالی که قانون اجازه واردات را نمی دهد، از سوی دیگر مصوبه مشروعیت بخشیده است. و موضوع واردات برنج را عادی می کند».

وی افزود: به نظر می رسد در بدنه دولت عده ای به عنوان واسطه و دلال هستند که در حوزه برنج، چای و محصولات کشاورزی فعالیت می کنند، اما متأسفانه چنین رویکردهایی باعث از بین رفتن کشاورزی و کشت دوم شده است. راه افتادن.” متأسفانه سیستم کود شیمیایی تا امروز باز نشد، این یک فاجعه برای کشاورزی است. از کمیسیون کشاورزی تقاضای پیگیری دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا