ترندهای روز

چه کسی اجازه داده دختری را سوار ون کنند و ببرند؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

: رئیس ستاد ایران تحلیلات پزشکی گفت: باید ببینیم در اجرای قانون از قانون جلو افتادیم یا خیر. آیا قانون اجازه می دهد افراد را از خانواده و والدین همراه جدا کرده و سوار وانت کنند و ببرند؟

چه کسی اجازه داد دختری را سوار وانت کنند؟

علی عبدالعلیزاده رئیس ستاد ایران تحلیلات کاندیدای ایران تحلیلات ریاست جمهوری مسعود مزکیان گفت: تا این لحظه تمامی ستادهای ایران تحلیلاتی دکتر مزیکیان در تمامی استان ها تشکیل شده است و همچنین جبهه اصلاحات نیز تشکیل شده است. حمایت خود را از او اعلام کردند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما در این دوره از ایران تحلیلات زمان مناسبی را به کاندیداها اختصاص داده است، گفت: همچنین فضای مجازی نقش پررنگ و تاثیرگذاری در ایران تحلیلات دارد و گروه های متعددی را در حوزه تشکیل داده ایم. از فعالیت های موجود در فضای مجازی که یکی از آنها گروهی از آقای دکتر از صحبت های دوستان و همکاران گذشته خود به معرفی وی می پردازند، گروهی دیگر از این دوستان به شبهات و بحث هایی درباره عملکرد و یا اظهارات و برنامه های ایشان پاسخ می دهند فعال و مردم نشان داده اند که در مسائل ایران تحلیلاتی و آشنایی با نامزدها به فضای مجازی توجه دارند.

وی در پاسخ به این سوال که «جدی ترین رقیب دکتر اصولگرایی کدام یک از نامزدهای جریان اصولگرایی را می دانید، گفت: طبق نظرسنجی های انجام شده از بین ۵ کاندیدای اصولگرایان، آقای قالیباف رتبه اول را در میان آنها دارد. منتظرند تا آخرين روزها ببينند كه آيا همه كساني كه از سوي شوراي نگهبان تاييد شده اند در اين رقابت ها باقي مي مانند يا اينكه تا اين لحظه جدي ترين رقيب و نفر اول راي گيري ها انصراف دهند از جمله اصولگرایان آقای قالیباف است.

عبدالعلیزاده درباره موضوع حجاب گفت: این بی حجابی عیب اوست، بروید اصلاح کنید درست می شود. بحث دیگر قانون است، می گویند این موضوع قانون دارد، پس باید دید این قانون مانند قوانین دیگر اجرا می شود و فرقی بین خودی و غیر خودی است یا درست اجرا می شود؟

وی ادامه داد: موضوع دیگر این است که باید ببینیم در اجرای قانون از قانون جلو افتادیم یا خیر؟ آیا قانون اجازه می دهد افراد را از خانواده و والدین همراه جدا کرده و سوار وانت کنند و ببرند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا