اخبار بورس

چه کسی در غالبر ۳۰ میلیون برگه سهم فروخت؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدیروز تحرکات زیادی در بین سهامداران عمده ایجاد شد و برخی از آنها با فروش سهام خود از لیست سهامداران درصدی خارج شدند. یکی از شدیدترین فروش ها در بین سهامداران عمده توکن گالبر اتفاق افتاد. جایی که یک سهامدار اصلی واقعی حدود ۳۰ میلیون از سهام خود را فروخت و بدین ترتیب با اکثریت سهامداران خداحافظی کرد. وی که تا روز گذشته ۶.۵۲ درصد از کل سهام قالیبر را در اختیار داشت، امروز هشتم معاملات خود را آغاز کرد و دیگر جایی در بین سهامداران عمده ندارد.

همانطور که از تصویر زیر مشخص است، این سهامدار در تاریخ ۱۶ اسفند ۶.۵۲ درصد از کل سهام غالیبر را در اختیار داشت و امروز ۱۷ اسفند ماه دیگر جزء سهامداران غالیبر نیست.

او کیست؟

سهامداران واقعی زیادی در بین سهامداران عمده غالیبر وجود دارد، اما طبق اطلاعات موجود، این سهامدار عمده واقعی است که از قالیبر حمایت کرده است. پدر حسن مرتضایی است. بقیه سهامداران اکثریت را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

هنوز اطلاعاتی در این مورد وجود ندارد پدر حسن مرتضایی بعد از خروج از قالیبر در کدام نماد وارد شده وجود ندارد. او مدرک دارد کارشناس ارشد مهندسی معماری او یکی از اعضای ثابت هیئت مدیره غالیبر است.

در زیر سایر پست های وی در هیئت مدیره شرکت های مختلف را مشاهده می کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا