ورزشی

چوبی دیگر لای چرخ استقلال و جواد نکونام/ تصمیم جنجالی برای کسر قرارداد سرمربی

به نظر می رسد مشکلات سرمربی و مدیرعامل استقلال نه تنها پایانی ندارد بلکه هر روز ابعاد تازه ای پیدا می کند. در هفته های اخیر به ویژه پس از لغو اردوی امارات، طرفین به شکلی عجیب با یکدیگر به چالش کشیده اند که قطعا در آینده مشکلات بزرگی برای آبی ها ایجاد خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از اعلام رسمی باشگاه مبنی بر لغو اردوی امارات با تصمیم سرمربی این تیم، نکونام نیز پس از پایان یکی از تمرینات، مصاحبه ای علیه مدیریت انجام داد. در ادامه نکو در پخش زنده برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرد و بار دیگر موضع شدیدی علیه مدیران باشگاه گرفت که با واکنش معاون ارتباطات آبی ها و سپس مصاحبه تند علیه هژبری همراه شد.

در ادامه باشگاه استقلال از ادامه فعالیت یکی از مدیران رسانه ای نزدیک به نکونام و سایر مشاوران رسانه ای سرمربی جلوگیری کرد و هم اکنون خبر جدیدی در این زمینه به گوش می رسد و آن کسر ضرر و زیان هاست. لغو اردوی امارات از قرارداد سرمربی. است.

سه هفته پیش بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که مدیریت آبی ها برای آماده سازی اردوی هشت روزه امارات هزینه کرده است و در این راستا بلیط سفر، رزرو هتل، آماده سازی زمین. و امکانات آموزشی نیز فراهم شد. و ریکاوری انجام شده و حتی با برگزاری دو بازی دوستانه نیز موافقت شده است اما نکونام در آخرین لحظات این اردو را لغو کرده است.

حالا مدیریت باشگاه استقلال به فکر کسر ضرر و زیان های ناشی از هزینه های این اردو از قرارداد سرمربی است. موضوعی که می تواند وارد فاز جدیدی بین نکونام و خاطره شود و سرمربی آبی ها در صورت عدم مصاحبه قبل از بازی قطعا در نشست خبری دیدار با ملوان موضع گیری محکمی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا