ترندهای روز

چون در بهزیستی بزرگ شدم، مادرشوهر سرکوفت می‌زند؛ طلاق می‌خواهم

سیامک شاگرد تراشکاری بود. من قبلا در محله ترشکری زندگی می کردم. در خیابان با هم آشنا شدیم و او از من خوشش آمد و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم.

چطور تصمیم گرفتی ازدواج کنی؟ خانواده ات موافق بودند؟

من خانواده ندارم من در رفاه بزرگ شدم. وقتی ۱۸ ساله شدم زندگی مستقلم را با کمک بهزیستی شروع کردم. من دستفروش بودم و با دستفروشی امرار معاش می کردم. خدا را شکر با کاری که کردم توانستم برای خودم پس انداز کنم. دستیارم هم خیلی به من کمک کرد و ۱۰ سال پیش توانستم خانه بخرم. با اینکه خدا رو شکر هنوز قسط میدم.

خرید خانه یک کار مهم است. چگونه آن را انجام دادی

مددکارم به من یک موسسه خیریه، اندکی رفاه معرفی کرد

پول داد خیریه گفت که می توانند برای دستفروشی که شروع کردم به من وام بدهند. دستیارم پیشنهاد داد با پولی که دارم در جایی خارج از تهران خانه بخرم و اقساط بدهم. خیلی سخت بود. اوایل نمی توانستم اقساط را بپردازم و به سختی خرج می کردم. یک خانه ۵۰ متری در اطراف پرند خریدم و خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت.

* الان کجا زندگی می کنید؟

من تهران هستم چون سفر به پرند سخت بود. من با یکی از بچه های بهزیستی تهران زندگی می کردم. نصف کرایه را دادم و با هم زندگی کردیم. تا اینکه با سیامک آشنا شدم.

*اینطور که می گویید زندگی خوبی داشتید، چرا می خواهید طلاق بگیرید؟

سیامک ۱۵ سال از من بزرگتر است. او عاشق من شد و وقتی فهمید من در بهزیستی بزرگ شده ام کناره گیری کرد اما بعد برگشت و با هم ازدواج کردیم. اما اکنون چندین سال است که مشکلات قبلی دوباره شروع شده است.

* چه مشکلاتی؟

مادرش مرا نمی خواهد. او من را لایق عروس خانواده نمی داند. او زندگی سختی را برای من رقم زده است. این اواخر سیامک را مرتب می زدم چون نمی خواهم جلوی مادرش شکست بخورم. با چشمان خدمتکار به من نگاه می کند. در حالی که من خودم کار می کنم و درآمد دارم و سربار هیچکس نیستم.

* حالا که می خواهید جدا شوید به دخترتان فکر کرده اید؟

من باید بروم. واقعا تحمل این وضعیت ممکن نیست. حتی دختر کوچکم به من می گوید که این وضعیت غیرقابل تحمل است. دخترم می خواهد پیش من بماند اما سیامک راضی نیست. حال باید دید دادگاه چه تصمیمی می گیرد.

بعد از طلاق می خواهید چه کار کنید؟

سفر به پرند بسیار سخت است. من نمی توانم به آنجا بروم زیرا هنوز در حال بازی کردن و کار هستم. سعی می کنم در تهران مکانی اجاره کنم و امیدوارم موفق شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا