بانک و بیمه

چکنو بانک صادرات ایران واگذار کنید تسهیلات خرید دین دریافت کنید

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات ایران، متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک، تکمیل فرم ویژه تسهیلات خرید اعتباری و تحویل چک های صادره از سوی بانک صادرات، از این فرصت برای استفاده از تسهیلات خرید اعتباری این بانک استفاده کنند. مشتریان

چکنو بانک صادرات ایران در دی در سال ۱۴۰۱ به عنوان اولین چک دیجیتال مطمئن در سیستم بانکی کشور معرفی شد و مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفت. تعداد چک های صادره از سوی مشتریان این بانک تاکنون از مرز ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار فقره گذشت و با تولید بیش از ۱۶۷ هزار فقره چک، بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال به سرعت، دقیق و کاملاً مطمئن جابجا شده است.

چکنو توسط بانک صادرات ایران به عنوان یکی از پیشروترین ابزارهای انتقال پول الکترونیکی با ویژگی های منحصر به فرد در اختیار مشتریان و فعالان اقتصادی کشور، بدون محدودیت زمانی، مکانی و محدودیت ابزارهای رایج انتقال پول، بر روی بستر امن بانکداری دیجیتال این بانک قرار گرفت. . صادرات ایران دارد

این ابزار که در فاز اول بر روی پلتفرم همراه بانک و در فاز بعدی بر بستر اینترنت بانک سپهر بانک صادرات ایران پیاده سازی شده است، بسیاری از مشکلات کسب و کار فعالان اقتصادی را برطرف کرده است.

مشتریان بانک صادرات ایران با دسترسی به چکنو از مزایای متعدد این ابزار، بهره مندی از تنوع شعب و امکان تسهیل تراکنش های پولی بین ۴۵ میلیون مشتری در هر لحظه، بدون نیاز به مراجعه به شعبه و محل و محل بهره مند می شوند. بدون محدودیت در مقدار شما یک چک دیجیتال امن صادر می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا