اخبار اقتصاد ایران

چگونه گیاهان را در اسباب کشی بدون صدمه جابجا کنیم؟

در این مقاله سعی کردیم نکاتی را در مورد نحوه بسته بندی گیاهان در زمان جابجایی به شما بگوییم.

هنگام اسباب کشی یکی از کارهایی که باید بسیار دقت کنید این است که در حمل و نقل وسایل شکننده و حساس مانند گلدان و گیاهان دقت کنید. در واقع یکی از چالش هایی که افراد هنگام جابجایی با آن مواجه می شوند جابجایی گل ها و گیاهان خانگی است زیرا در صورت استفاده از روش اشتباه امکان آسیب رساندن به گیاه وجود دارد. پس اگر می خواهید گل ها و گیاهان خود را به خانه جدید خود منتقل کنید، بهتر است از اصول و روش های این کار آگاهی کامل داشته باشید تا سلامت گل و گیاه شما حفظ شود. ادامه مقاله را از سایت ظریف بار کرج قصد داریم نکاتی را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید.

نحوه جابجایی گیاهان در مبلمان

شاید یکی از استرس زاترین کارهایی که می خواهید در اسباب کشی انجام دهید این است که گل ها و گیاهان خود را از محل فعلی خود به خانه جدید منتقل کنید، اما در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد نحوه صحیح جابجایی گیاهان به شما توضیحاتی ارائه کنیم. در حال حرکت. انجام دادن.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید جابجایی شما در سریع ترین زمان ممکن و با دقت تمام انجام شود، پیشنهاد می کنیم از شرکت های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید. اگر ساکن تهران هستید، ما به شما نوار ظریف پیشنهاد می کنیم می توانید با مراجعه به سایت از طریق شماره تماس های موجود در سایت با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و سوالات مختلف خود را در این مورد از آنها بپرسید.

گیاه را برای انتقال آماده کنید

برای اینکه سلامت گیاه خود را به طور کامل حفظ کنید، ابتدا باید گیاه را برای جابجایی آماده کنید. به خصوص زمانی که می خواهید مسیر طولانی را طی کنید، باید نکاتی را از قبل رعایت کنید. برای این کار می توانید از افراد متخصص در این زمینه نیز کمک بگیرید، اما نمونه ای از مواردی که باید رعایت کنید عبارتند از:

گلدان را پلاستیکی کنید

بهتر است تمام گل های خود را سه هفته قبل از حرکت در گلدان های پلاستیکی قرار دهید. این امر احتمال شکستن آنها را کاهش می دهد. همچنین یکی از مزیت های گلدان های پلاستیکی این است که وزن کمتری دارند و جابجایی راحت تری دارند. به همین دلیل سلامت گیاه شما در حین انتقال کاملا حفظ می شود.

سوختگی گیاه را از بین ببرید

بهتر است قبل از شروع به چیدمان گیاهان در خانه جدید خود سعی کنید تمام آفات را از بین ببرید زیرا در غیر این صورت کار شما دشوارتر می شود. توصیه می شود برای رفع هجوم آفات از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

گیاهان خود را هرس کنید

توصیه می شود یک هفته قبل از نقل مکان به خانه جدید، گیاهان خود را هرس کنید. در واقع هرس گیاه باعث می شود آسیب پذیری گیاهان کمتر شود و همچنین گیاهان پس از هرس فشرده تر می شوند که حرکت آنها را آسان می کند و احتمال آسیب کمتر می شود.

چگونه گیاهان را بسته بندی کنیم؟

روش های مختلفی برای بسته بندی کارخانه ها وجود دارد. در واقع برای این کار باید به نوع گیاه خود توجه کنید اما به طور کلی باید قسمت گل را محکمتر بپوشانید و همیشه مراقب باشید که برگ و گل گیاه در هنگام جابجایی آسیب نبیند. بهترین زمان برای بسته بندی گیاهان روز قبل از اسباب کشی است.

از جعبه های مخصوص گیاهان استفاده کنید

برای بسته بندی گیاهان خود می توانید از جعبه های مخصوص گیاهان استفاده کنید. همچنین می توانید از روزنامه و کاغذهای مخصوص برای بسته بندی استفاده کنید. توجه داشته باشید که پس از قرار دادن گیاه در جعبه، سوراخی در جعبه ایجاد کنید تا نور و اکسیژن کافی به گیاه برسد. همچنین مطمئن شوید که جعبه ای که انتخاب می کنید دارای سقفی برای مراقبت از گیاه شما باشد.

گیاهان بلند را در پشت ماشین قرار دهید

بهتر است گیاهان بلند را به جای حمل و نقل با کامیون در صندلی عقب ماشین خود قرار دهید. با این کار احتمال آسیب دیدن گیاهان شما بسیار کاهش می یابد. همچنین اگر گلدان های آویز در خانه دارید، آن ها را همانطور که در سبد هستند با خود حمل کنید.

در طول مسیر آنها را ایمن نگه دارید

مهمترین چیزی که می تواند گیاهان شما را در طول مسیر ایمن نگه دارد این است که آنها را به درستی بسته بندی کنید. اگر بسته بندی گیاهان خود را کاملا رعایت کرده باشید، امنیت گیاهان شما در طول سفر کاملا حفظ می شود.

گیاهان را در معرض دمای شدید قرار ندهید

برای اینکه گیاهان خود را کاملاً سالم نگه دارید، باید آنها را در دمای کنترل شده نگهداری کنید. در واقع، اگر مسیری که قرار است طی کنید طولانی نباشد، انجام ندادن این کار به گیاه آسیبی نمی رساند، اما اگر می خواهید مسیر طولانی را تا خانه جدید خود طی کنید، باید مراقب باشید که بیش از حد گرم و سرد نشود. گیاهان شما تخریب نکرد

چیدمان را با گیاهان خود شروع کنید

پس از نقل مکان به خانه جدید، ابتدا شروع به چیدمان گیاهان خود کنید. ابتدا در بسته بندی گیاهان را باز کنید تا اکسیژن کافی به گیاه برسد. گیاه را با احتیاط و به آرامی از جعبه خارج کرده و در جای مناسب قرار دهید. از آنجایی که گیاهان به تغییرات بسیار حساس هستند، مراقب باشید که بیشتر از گیاهان خود مراقبت کنید.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم نکاتی را در مورد نحوه بسته بندی گیاهان در زمان جابجایی به شما بگوییم. در پایان امیدواریم تمام مطالبی که گفتیم برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا