ترندهای روز

ژاپن برای حمل و نقل در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا از تاکسی پرنده استفاده می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا در ژاپن یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت و فناوری در جهان است. ژاپنی ها در این نمایشگاه می خواهند از تاکسی های پرنده برای برخی جابه جایی ها استفاده کنند.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا در ژاپن یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت و فناوری در جهان است. طبق پیش بینی ها میلیون ها نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. این نمایشگاه به مدت ۶ ماه از اردیبهشت تا آبان ۱۳۹۴ دایر خواهد بود.

صنعت هوانوردی ژاپن می خواهد در این نمایشگاه از تاکسی پرنده رونمایی کند. به همین منظور در مراحل آماده سازی این اکسپو، پرواز آزمایشی با هواپیمای تاکسی طراحی شده است. برای این منظور یک تاکسی پرنده در نزدیکی سایت Osaka Expo 2025 آزمایش شد.

ژاپن برای این پرواز آزمایشی از تاکسی پرنده ساخت آلمان استفاده کرد. این پروژه توسط وزارت صنعت و هوانوردی ژاپن حمایت می شود.

مسئولان این وزارتخانه اعلام کرده اند که می خواهند در این نمایشگاه از وسیله نقلیه ای متفاوت برای خدمات حمل و نقل استفاده کنند.

استانداردهای ایمنی در استفاده از تاکسی های پرنده هنوز محل بحث است و چالشی کلیدی برای راه اندازی چنین خدماتی در نظر گرفته می شود.

منبع: یورونیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا