ترندهای روز

ژست گرفتن عجیب گربه وحشی جلوی دوربین

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پروژه Voyageurs Wolf یک برنامه تحقیقاتی است که به بررسی اکولوژی تابستانی گرگ ها در منطقه جنگلی اکوسیستم Voyageurs بزرگ (GVE) در مینه سوتا می پردازد. تیم پروژه ۳۵۰ تله دوربین را برای فیلمبرداری از گرگ ها و بسیاری دیگر از گونه های جنگلی در این منطقه قرار داده است.

محققان به تازگی ویدئویی را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک گذاشته اند که به نظر می رسد سیاهگوش را در حال عکس گرفتن برای تله دوربینی که در شبه جزیره Kabtogama در پارک جنگلی وویجر راه اندازی شده است، نشان می دهد.

تام گیبل، محقق پروژه وویجر ولف توضیح داد که فیلمبرداری از سیاهگوش در چنین لحظه زیبایی نیاز به شانس زیادی دارد. نه تنها سیاهگوش باید در موقعیت مناسب بنشیند، بلکه نورپردازی نیز باید مطلوب باشد و جنگل‌های شمال نیز در پس‌زمینه قرار می‌گرفت تا زیبایی صحنه را افزایش دهد. این عناصر پر جنب و جوش با هم ترکیب شدند تا تصویری واقعاً چشمگیر ایجاد کنند.

چهار گونه سیاهگوش در سراسر جهان وجود دارد: گربه دم کوتاه (Lynx rufus)، سیاهگوش اوراسیا (Lynx lynx). سیاهگوش ایبری (Lynx pardinus) و سیاهگوش کانادایی (Lynx canadensis) که همان گونه ای است که در قاب دوربین ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا