ورزشی

کابوس دربی برای حسینی؛ رکورد بدترین دروازه‌بان تاریخ استقلال در آستانه شکسته شدن

حسین حسینی کاپیتان استقلال در دربی کارنامه بدی داشت و با شکست استقلال در دربی اخیر این آمار بدتر شد. حسینی از نظر کمترین برد، بیشترین باخت و بیشترین تعداد گل خورده یکی از ضعیف ترین چهره های تاریخ داربی است.

۱۳ داربی در حسرت پیروز شد

با پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تعداد بازی های متوالی بدون برد استقلال به ۱۷ بازی رسید. این طولانی ترین زمان در تاریخ یک دربی است که یک تیم پیروز نشده است و طبیعتا بازیکنانی که در استقلال حضور داشته اند. این نکته آمار ضعیفی به جا گذاشته است.

حسین حسینی بیشترین تعداد بازی را در دربی های استقلال بدون برد انجام داده است. این بازیکن با حضور در ۱۳ دربی طعم پیروزی را نچشیده است که بیشترین تعداد بازی بدون برد در بین بازیکنان در تاریخ دربی است. بعد از حسینی یک بازیکن دیگر استقلال به نام آرش رضاوند است که در ۱۱ بازی که در دربی انجام داد، پیروز نشد.

تنها یک باخت با بدترین رکورد فاصله دارد

شکست اخیر حسینی در داربی پنجمین باخت این دروازه بان در این رقابت ها بود. رکورد بیشترین شکست در دربی با پیراهن استقلال متعلق به ناصر حجازی است که در ۶ بازی از ۱۶ دربی که انجام داد شکست خورد و حالا حسینی تنها یک باخت با حجازی فاصله دارد. رکورد بیشترین باخت در تاریخ داربی متعلق به علی پروین است که در این بازی ۸ بار شکست خورد.

عبور از رحمتی

حسینی از نظر گل زده آمار خوبی در دربی ندارد. گلی که حسینی از روی نقطه پنالتی از محمدحسین کنعانی زادگان به ثمر رساند چهاردهمین گل این دروازه بان در تاریخ دربی بود و حالا حسینی پس از ناصر حجازی با ۱۷ گل در دربی بیشترین گل را به ثمر رسانده است. ۱۵ دربی، ۱۳ بار باز شدن دروازه اش، رکورد بدتری دارد. حسینی در این ۱۳ دربی تنها ۳ بار توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد!

مثل حسینی مقابل پرسپولیس ناکام ماند

کارنامه بد حسینی مقابل پرسپولیس تنها به داربی محدود نمی شود و این بازیکن در زمان حضور در ملوان مقابل پرسپولیس موفق نشد. حسین حسینی برای گذراندن دوران سربازی از استقلال جدا شد و به ملوان پیوست. حسینی در ۱۱ بازی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر هرگز پیروز نشده است. حسینی در این ۱۱ بازی تنها ۲ کلین شیت داشته است. این دروازه بان تنها در ۱۸ درصد بازی ها توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد که کمترین رقم در بین تیم هایی است که بیش از ۳ بار در لیگ برتر با آن روبرو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا