ورزشی

کادرفنی تیم ملی فوتبال پیگیر آخرین وضعیت قضایی مهاجم لژیونر

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد تمامی گزینه های موجود خود را برای اعلام لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با قرقیزستان و امارات در شهریورماه بررسی کند.

سرمربی تیم ملی ایران که از زمان حضور روی نیمکت این تیم با درخشش مهدی قیدی، مهاجم اتحاد کلبا روبرو شده، چاره ای جز دعوت از این لژیونر نداشت. اما مشکلات شخصی قیدی در چند ماه اخیر بار دیگر او را به حاشیه برد تا حضورش در بازی برگشت تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی را تحت تاثیر قرار دهد.

قائدی که در صورت ورود به کشور با حکم قضایی تحت تعقیب قضایی قرار می گرفت، برای پیگیری امور مربوطه به تهران نیامد تا وکیلش به تهران بیاید.

حالا امیر قلعه نویی یک بار دیگر تصمیم گرفته تا قیدی را برای دو بازی آینده مقابل تیم ملی ایران دعوت کند اما هنوز مشخص نیست که مهاجم کوچک تیم ملی ایران نمی تواند دوباره به تهران سفر کند و فقط در دیدار با امارات به تیم ملی اضافه شود. یا پانزدهم شهریور با حل مشکل شخصی خود به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

گفتنی است دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان ۲۴ شهریورماه به میزبانی کشورمان برگزار می شود که شاگردان امیر قلناوی پس از آن راهی امارات می شوند تا در دومین دیدار از رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل امارات برگزار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا