ارزهای دیجیتال

کارآمدی نوآوری

براساس تجارت اخبار ، قلب بازار جواهرات ایران در بازار بزرگ تهران این روزها چهره متفاوتی نسبت به گذشته دارد. سایه جنگ هنوز دشوار است و خرید و فروش به اندازه گذشته موفق نیست. بازار طلای تهران در این دوازده روز بسته شد. […]

براساس تجارت اخبار ، قلب بازار جواهرات ایران در بازار بزرگ تهران این روزها چهره متفاوتی نسبت به گذشته دارد. سایه جنگ هنوز دشوار است و خرید و فروش به اندازه گذشته موفق نیست. در این دوازده روز بازار طلای تهران بسته شد ، سفارشات از جمعیت و کرکره ها عاری بود و فروش تقریباً غیرممکن بود و افراد تجاری مانند شهروندان زندگی خود را در اولویت قرار دادند. در آن روزها هیچ طلا به عنوان طلا وجود نداشت و هیچ کس راهی برای خرید یا فروش طلا نداشت. پس از هفتاد روز بازار طلا در راهروهای بازار ، مشاهدات میدانی ما خیلی موفق نیست ، اما سیستم عامل های فروش آنلاین و حتی بازار سهام در بازار داغ هستند ، به خصوص با نوسانات بسیاری که این فلز گرانبها در این مدت داشته است.

باتنها

ناهار یک روز گرم شهریور ماه برای دیدن دقیقاً چگونه اوضاع در بازار طلا به طلافروشی ها در خیابان پانزده است خرداد ما به تهران رفتیم. شرایط و خلق و خوی مردم و طلافروشان همانطور که فکر می کردیم تعریف نشده است. بازار اصلی بازار ، که معمولاً پر ازدحام است ، و شکوه و زیبایی موارد نمایش کوچک و بزرگ مغازه ها و بازتاب نور زرد طلا به نظر نمی رسید. سیل های رهگذران -در همان زمان در یک ماه Rabi’ul ، که جشن ازدواج و ازدواج است ، این بار همیشه متفاوت بود و هیچ خبری از جمعیت وجود نداشت. همچنین تعداد معدودی از مشتریان در راهروها و راهروهای مشتریانی وجود داشتند که با فروشندگان طلا سرگرم و مذاکره می کردند.

بیشتر این خریداران تعداد فروشندگانی بودند که یا در کار خود بودند و در حال تماشای ترافیک مردم بودند یا در مغازه های خود در تلفن های همراه بودند. شاید این یکی از دلایل این الگوی رفتاری مشابه برای یافتن مراکز بازار باشد که نرخ آن برای لحظه ای افزایش یافته است.

تاکنون بزرگترین کنجکاوی درک راز بازار بود. تاک و توک می توانند مغازه ها را ببینند که گویی صاحبان یا اپراتورهای آنها نمی خواهند درب خود را آگاهانه باز کنند و نور خود را روشن کنند. من با یکی از طلافروشهای قدیمی معروف به “حاجی” صحبت کردم که در یک مغازه کوچک در یک مغازه کوچک قرار داشت. من از او در مورد شرایط بازار طلا پرسیدم. حج گفت پس از روزهای جنگ و ماههای محرم و صفر ، که طبق انتظارات در رکود اقتصادی هستند ، از ابتدای رباع کمی رونق گرفته است. با این حال ، این اصرار دارد که بازار هنوز نگران خبر و مشکلاتی است که در آن مکانیسم ماشه و احتمال جنگ امروزه تأثیر می گذارد و بنابراین قیمت ها افزایش یافته است. من از او در مورد وضعیت موجود در بازار طلا در جنگ دوازده جنگ می پرسم و گفتم: “در آن روزها ، بازار نیمی بود و هیچ خرید و فروش وجود نداشت.

قیمت طلا در طول جنگ

بازار سنتی نه تنها در آن روزها نتوانست عمل کند ، بلکه مکانیسم قیمت آن نیز بسیار غیر واقعی و دستکاری شده بود. حاجی می گوید: “در آن روزها ، تفاوت بین خرید و فروش به شدت افزایش یافته است.” در حالی که امروزه تفاوت بین خرید و فروش هر گرم طلا حدود ۴۰۰۰ تومن است ، این تفاوت به ۶۰۰۰ تومانیان رسیده است. زیرا قیمت گذاری به روش دیگری انجام شد. برخی از طلافروشی های تأثیرگذار در بازار مسئول این اعلامیه بودند. اگرچه نیمی از بازار طراحی شده است ، اما آنها تعرفه ها را اعلام کردند و شرکت کنندگان در بازار خریداری و فروخته شده اند. کسانی که در بازار حضور نداشتند و آنها را از طریق وب سایت های خود فروختند.

تفاوت زیاد در اقساط برای بسیاری از افرادی که به دنبال شفافیت و کشف قیمت های واقعی هستند ، مناسب نیست. این بدان معنی است که تعرفه ها به گونه ای تعیین می شوند که خود فروشنده هنگام سقوط قیمت نقض نشود. نتیجه ای که می تواند در شرایط دشوار و تحمیل به بی اعتمادی و بی نظمی منجر شود.

با این حال ، یکی دیگر از فعال های سنتی بازار طلا معتقد است که بازار برای شرایط حساس خارجی نیست و حتی یک مانوس است. حاج ح ، که دو مغازه نسبتاً بزرگ و متضاد در یکی از حومه ها دارد ، می گوید: “اگر زمزمه جنگ شنیده شود و مردم تحریک و آماده خرید باشند ، بانک ها دیگر نمی توانند خریداری یا بفروشند.

قفل معاملات را در مواقع بحران قفل کنید

به گفته فروشنده طلا ، نقش روانشناختی و انتظارات مردم هنگام تجزیه و تحلیل شرکت کنندگان در بازار طلای سنتی بسیار مهم است: “بازار تمایل به جذب نقدینگی دارد ، اما از آنجا که قیمت ها در حال افزایش مباحث مربوط به گمانه زنی ها و فضای رسانه ای است ، فروش واقعی در دسترس نیست. ما همچنین در جنگ همان وضعیت را دیدیم. موتورها.

حج همچنین به محدودیت های سنتی بازار طلا اشاره می کند: “در روزهای جنگ ، هنگامی که بازار سنتی بسته شد ، راهی برای خرید و فروش طلا وجود نداشت.” “درست است که حفظ زندگی ، امنیت و امنیت یک اولویت است ، اما برای کسانی که به نقدینگی احتیاج داریم باید فکر کنیم.”

تقاضا برای طلای طلا زیاد است

در روزهای جنگ ، هنگامی که بازار سنتی بسته شد ، سیستم عامل های طلا به استثنای چند روز بر روی سیستم عامل های طلای آنلاین معامله می شدند. با این حال ، بازاریابان به این مغازه ها بدبین هستند. تعبیر تقریباً مکرر در بین بیشتر بازار وجود دارد: “مشخص نیست که چگونه سیستم عامل های جنسی برای مشتریان ارائه می دهند و نمی توانند به راحتی به الگوهای معاملاتی آنلاین اعتماد کنند.”

البته این ارزیابی با آنچه مقامات نظارتی و امنیتی در مورد سیستم عامل های طلا گزارش می دهند ، مغایرت دارد. با این حال ، در گفتگوی خود ، AV نشانگر از دست دادن خرید مردم به عنوان واقعیت دیگری از بازار طلای سنتی است: “بازار تحت تأثیر تورم قرار می گیرد و قدرت خرید مردم را کاهش می دهد. اگر اوضاع دیگر نباشد ، دیگر خرید طلا نیست. این یک خرید و فروش نیست. در حال حاضر هزینه ها هستند.

تجربه روزهای جنگ نشان داد که این شرکت ها می توانند خلاء بازار سنتی را پر کنند. سیستم عامل های آنلاین کاربران را قادر می سازد تا در بحران طلا خریداری یا بفروشند. حج توضیح می دهد: “بر روی سیستم عامل های طلای آنلاین ، همانطور که شنیده ایم ، شما می توانید مقدار کمی طلا را با مقدار کمی صد هزار تومانس خریداری کنید. من نمی خواهم این را با بازار سنتی مقایسه کنم ، اما فکر می کنم این یک مزیت بزرگ است.

ابزارهای مالی در بازار آنلاین متنوع هستند

بردیا احمدنیا ، مدیر عامل سکوی Wallegd ، بر این عقیده است که بازار طلای آنلاین به دلیل روش ها و سبک های مختلف خدمات امروز خوب است. وی می گوید: “کاربر باید شخصاً در بازار سنتی به بازار برود ، اما در بازار آنلاین روند خرید بدون هیچ مشکلی از طریق برنامه های موجود می تواند انجام شود.” وی به برخی از مزایای سیستم عامل های طلای آنلاین اشاره می کند و می افزاید: “در بازار سنتی خرید و فروش ۲ ساعت و هفت روز در هفته امکان پذیر نیست. به عنوان مثال ، در روزهای جمعه یا در پایان روز ، تکمیل یک معامله امکان پذیر نیست. با این حال ، این مدت زمان به طور عملی در بازار آنلاین اصلاح شد.”

مدیرعامل Wallegd انواع ابزارهای مالی را در سیستم عامل های آنلاین به عنوان یک مزیت در نظر می گیرد که خریداران را آسان تر می کند: “ابزارها و خدمات مختلف مالی در سیستم عامل های طلای آنلاین ارائه می شود. اگرچه این در بازار سنتی امکان پذیر نیست. دلیل این امر این است که بازار سنتی مبتنی بر اشخاص طبیعی است. کاربران می توانند از آن بهره مند شوند.”

احمدینجا ارتباطات فوری ، مداوم و پایدار ، مشتری و توجه به نیازها و نیازهای واقعی کاربران در بازار طلای آنلاین را بیان می کند ، که از اهمیت اساسی برای موفقیت پلت فرم طلای طلا برخوردار است: “در منطقه آنلاین ، درخواست فروشگاه مناسب نیست.

به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره Wallegd ، رقابت بازیگر زن در بازار طلای آنلاین “خونین” است. وی می گوید: “فضایی که در آن نوآوری و ایجاد مزایای برجسته رقابتی از اهمیت زیادی برخوردار است.” اما چنین رقابت و نوآوری در بازار سنتی وجود ندارد. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا