ارزهای دیجیتال

کاربران ارزهای دیجیتال در سال 2024 به یک میلیارد نفر می‌رسد؟

به گزارش ایران تحلیل:






به گفته تحلیلگران، مالکیت جهانی ارزهای دیجیتال ممکن است در سال آینده به نزدیک به یک میلیارد نفر افزایش یابد.



به گزارش ایران تحلیل، با وجود شرایط سخت بازار در سال ۲۰۲۳، تحلیلگران همچنان به آینده ارزهای دیجیتال خوشبین هستند. برخی پیش بینی می کنند که تعداد کاربران تا سال ۲۰۲۴ به نزدیک به یک میلیارد برسد.

در گزارش اخیر صرافی ارزهای دیجیتال Bitfinex، تحلیلگران تاکید کردند که تعداد کل دارندگان ارز دیجیتال تا اول دسامبر به ۵۷۵ میلیون نفر رسیده است. این تعداد نسبت به ابتدای سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. این گزارش همچنین پیش‌بینی کرد که تعداد دارندگان ارز دیجیتال می‌تواند به ۸۵۰ تا ۹۵۰ میلیون نفر در سال ۲۰۲۴ افزایش یابد. البته در صورت ادامه شرایط صعودی بازار.

رشد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳

تحلیلگران همچنین به افزایش فعالیت سرمایه گذاری در این حوزه اشاره کردند. آنها تاکید کردند که اگر صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) تایید شود، بازار می تواند از جریان های پیش بینی فعلی فراتر رود.

مایکل سونسن‌شاین، مدیرعامل Grayscale Investments، این احساس را در مصاحبه با CNBC تأیید کرد و گفت که راه‌اندازی یک ETF بیت‌کوین می‌تواند به طور قابل توجهی پذیرش این ارز دیجیتال را افزایش دهد.

علاوه بر پیش‌بینی‌های Bitfinex، وب‌سایت آمار Statista نیز رشد قوی در پایگاه کاربران این ارز دیجیتال را پیش‌بینی می‌کند. استاتیستا تخمین می زند که تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ به ۸۳۳ میلیون نفر و در سال ۲۰۲۸ به ۹۹۲ میلیون نفر برسد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا