فناوری

کاربران واتس‌اپ حالا راحت‌تر می‌توانند به چت‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

واتس اپ اخیرا ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای بهبود تجربه کاربری با اولویت دادن به مکالمات مهم طراحی شده است. این ویژگی که با نام Favorites شناخته می شود، به کاربران اجازه می دهد برای دسترسی آسان تر، چت ها و گروه های خاصی را به عنوان موارد دلخواه خود علامت گذاری کنند.

به گفته فون آرنا، اجرای این ویژگی در راستای تلاش های مداوم واتس اپ برای بهبود سازماندهی و ساده سازی ارتباطات است. هدف واتس اپ با اجازه دادن به کاربران برای اولویت بندی مهم ترین مکالمات، کاهش زمان صرف شده برای جستجوی چت ها و گروه ها و در نهایت افزایش کارایی کلی است.

ویژگی چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه در ابتدا در نسخه آزمایشی واتس‌اپ معرفی شد، جایی که بر اساس بازخورد کاربران آزمایش و اصلاح شد. پس از یک دوره آزمایشی موفقیت آمیز، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا (فیسبوک سابق) از عرضه گسترده این ویژگی خبر داد.

مزایای این قابلیت جدید واتس اپ

با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند از طریق چندین روش، از جمله تب Favorites در لیست چت ها، بخش اطلاعات چت یا زبانه مخاطبین، چت ها و گروه ها را به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند موارد دلخواه خود را در بخش تنظیمات برنامه مدیریت کنند و مکانی متمرکز برای افزودن، سازماندهی و حذف موارد دلخواه خود فراهم کنند.

علاوه بر قابلیت علامت گذاری چت ها و گروه ها به عنوان Favorites، واتس اپ فیلترهایی را نیز در تب چت ها و مخاطبین معرفی کرده است. این فیلترها به کاربران این امکان را می دهند که به سرعت مکالمات مورد علاقه خود را پیدا کنند و فرآیند ارتباط را ساده کنند.

ویژگی چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه در حال حاضر در حال اجراست و برخی از کاربران قبلاً از طریق آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای اندروید و iOS به آن دسترسی دارند. انتظار می رود این ویژگی در هفته آینده در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا