ترندهای روز

کارت‌های مخفی امروز همستر ۱۲ تیرماه

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پس از موفقیت NatCoin و تبدیل این بازی تلگرامی به ارز دیجیتال، پروژه های جایگزین برای کاربران توسعه یافت. بازی Hamster Combat یکی از جذاب ترین بازی های کلیکی تلگرام است که به زودی در صرافی ها قرار می گیرد. این بازی که در حال حاضر رکوردهای بزرگی را به ثبت رسانده است، با بیش از ۱۵۰ میلیون بازیکن فعال از Natcoin پیشی گرفته و آینده خوبی در پیش رو دارد.

در ادامه آموزش دریافت روزانه ۵ میلیون سکه همستر کمبت به همراه راهنمای باز کردن قفل کارت های کامبت را مشاهده خواهید کرد. این مقاله هر روز به روز می شود.

کارت های ترکیبی چیست و چگونه به دست می آیند؟

کارت های مخفی همستر امروز 12 جولای

یکی از جالب ترین قسمت های همستر کمبت کارت های ترکیبی است. کاربران می توانند هر روز کارت های ترکیبی را از بخش Mine خریداری کنند و ۵ میلیون سکه رایگان دریافت کنند. متاسفانه یکی از مشکلات کاربران پیدا کردن کارت های ترکیبی و باز کردن قفل آنهاست.

در بخش استخراج با چهار زیرمجموعه به ترتیب زیر روبرو هستیم:

  • بازارها

  • تیم روابط عمومی

  • مجاز

  • ویژه

معمولاً کارت های ذکر شده در چهار قسمت بالا قرار می گیرند و برای دسترسی به آنها باید یک سری آپدیت ها انجام شود که گاهی درک فرآیند را دچار سردرگمی می کند.

کامبوی امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۳

با پیدا کردن ۳ کارت ترکیبی، می توانید سطح خود را ارتقا دهید و ۵ میلیون سکه دریافت کنید. البته توصیه ای که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که همیشه نسبت هزینه به درآمد را در ترکیب روزانه کنترل کنید. (ممکن است برای یافتن ۵ میلیون سکه که ارزشش را ندارد هزینه ای بپردازید)

امروز، ۱۲ جولای ۱۴۰۳، سه کارت ترکیبی عبارتند از:

کارت های مخفی همستر امروز 12 جولای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا