کارت سوخت فعلا حذف نمیشود | انتقال سهمیه سوخت به کارت بانکی زمانبر است
مدیر سیستم توزیع و پالایشگاه نفتی ایران ملی ، سیستم سوخت هوشمند شرکت سوخت با کارتهای بانکی توضیح داده شده است: در کد بودجه ، انتقال سهمیه سوخت از کارت سوخت به کارت بانکی پیش آمده است ، اما این طرح دارای چالش هایی است که باید برطرف شود. بنابراین هیچ دلیلی برای حذف کارت سوخت برای زمان وجود ندارد.
عباس باسافا با اشاره به آخرین روش ثبت کارت سوخت ، گفت: آخرین روش دریافت کارت سوخت از طریق fcs.niopdc.ir است. مشتریان همچنین می توانند ردیابی کارت را از همان وب سایت ردیابی کنند. درخواست کارتهای ماکت قبلاً حدود ۲ تا ۵ روز طول کشیده است ، اکنون با طراحی سایت و معماری جدید ، این روند به کمتر از ۵ روز رسیده است.
وی همچنین ادامه داد: “مردم می توانند با مراجعه به وب سایت و تأیید اعتبار ، کارت خود را ردیابی کنند.” رمز ورود کارت سوخت ، که قبلاً چهار رقم آخر کد ملی بود ، اکنون برای مالک اصلی تصادفی است. در صورت عدم ارسال پیامک ، مالک اصلی می تواند رمز عبور کارت خود را با مراجعه به سایت FCS مشاهده کند.
مدیر شرکت توزیع و پالایشگاه ملی پترولیوم ملی ایران گفت: “درخواست ما برای هموطنان استفاده از کارتهای شخصی آنها است. از آنجا که بخش اعظم قاچاق سوخت از کارتهای رایگان یا اضطراری در ایستگاه های سوخت انجام می شود. اگر مصرف کنندگان از کارتهای شخصی استفاده می کنند ، کارتهای اضطراری با گذشت زمان قابل کاهش است.
وی گفت: “از آنجا که قاچاق سوخت عمدتاً به دلیل مشکلات کارت سوخت است ، ما بسیاری از این مشکلات را در معماری جدید سیستم سوخت هوشمند حل کردیم.” یعنی افراد می توانند از روشهای مختلف برنامه تلفن همراه ، بانکداری یا کارت سوخت فیزیکی برای استفاده از طنز سوخت خود استفاده کنند و این مشکلات بسیاری را حل کرده است.
و D در مورد جایگزینی کارتهای سوخت با کارت بانکی توضیح داده شده: در قانون بودجه ۲ ، انتقال سهمیه سوخت از کارت سوخت به کارت بانکی آمده بود. با این حال ، این طرح دارای چالش هایی است که باید برطرف شود ، اما اجرای آن زمان زمان خواهد بود. بنابراین در حال حاضر کارت سوخت حذف نمی شود.
“ما با سازمان برنامه ریزی و بودجه ، وزارت امور اقتصادی و امور مالی و ذینفعان جلساتی را برگزار می کنیم ؛ زیرا در این رابطه مشکلات دفاعی وجود دارد و باید ملاحظات امنیتی رعایت شود. این پروژه اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به آخرین روش ثبت کارت سوخت ، گفت: آخرین روش دریافت کارت سوخت از طریق fcs.niopdc.ir است. مشتریان همچنین می توانند ردیابی کارت را از همان وب سایت ردیابی کنند. درخواست کارتهای ماکت قبلاً حدود ۲ تا ۵ روز طول کشیده است ، اکنون با طراحی سایت و معماری جدید ، این روند به کمتر از ۵ روز رسیده است.
وی همچنین ادامه داد: “مردم می توانند با مراجعه به وب سایت و تأیید اعتبار ، کارت خود را ردیابی کنند.” رمز ورود کارت سوخت ، که قبلاً چهار رقم آخر کد ملی بود ، اکنون برای مالک اصلی تصادفی است. در صورت عدم ارسال پیامک ، مالک اصلی می تواند رمز عبور کارت خود را با مراجعه به سایت FCS مشاهده کند.
مدیر شرکت توزیع و پالایشگاه ملی پترولیوم ملی ایران گفت: “درخواست ما برای هموطنان استفاده از کارتهای شخصی آنها است. از آنجا که بخش اعظم قاچاق سوخت از کارتهای رایگان یا اضطراری در ایستگاه های سوخت انجام می شود. اگر مصرف کنندگان از کارتهای شخصی استفاده می کنند ، کارتهای اضطراری با گذشت زمان قابل کاهش است.
وی گفت: “از آنجا که قاچاق سوخت عمدتاً به دلیل مشکلات کارت سوخت است ، ما بسیاری از این مشکلات را در معماری جدید سیستم سوخت هوشمند حل کردیم.” یعنی افراد می توانند از روشهای مختلف برنامه تلفن همراه ، بانکداری یا کارت سوخت فیزیکی برای استفاده از طنز سوخت خود استفاده کنند و این مشکلات بسیاری را حل کرده است.
و D در مورد جایگزینی کارتهای سوخت با کارت بانکی توضیح داده شده: در قانون بودجه ۲ ، انتقال سهمیه سوخت از کارت سوخت به کارت بانکی آمده بود. با این حال ، این طرح دارای چالش هایی است که باید برطرف شود ، اما اجرای آن زمان زمان خواهد بود. بنابراین در حال حاضر کارت سوخت حذف نمی شود.
“ما با سازمان برنامه ریزی و بودجه ، وزارت امور اقتصادی و امور مالی و ذینفعان جلساتی را برگزار می کنیم ؛ زیرا در این رابطه مشکلات دفاعی وجود دارد و باید ملاحظات امنیتی رعایت شود. این پروژه اجرا خواهد شد.