اخبار بورس

کارشناس ارشد جغرافیا در هیات مدیره این شرکت بورسی

نظارت بر هیئت مدیره شرکت های پذیرفته شده در بورس (قسمت ۱۴):

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامادامه بررسی مدارک از هیئت مدیره این بار به اعضای هیئت مدیره شرکت است فرآورده های نسوز ایران با نماد بی ایمانی ما رفتیم. جایی که یک کارشناس عالی رتبه جغرافیا در هیئت مدیره این شرکت بورسی حضور دارد! نکته عجیب اینجاست که همین فرد قبلا در هیئت مدیره ذوب آهن بوده و فوق لیسانس مدیریت در آنجا بوده است. چه خبر؟

معرفی شرکت فرآورده های نسوز ایران (کفرا)

شرکت محصولات نسوز ایران در ۱۶ بهمن در سال ۱۳۵۱ به عنوان سهام خاص تأسیس و در سازمان ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. فروردین شروع عملیات در سال ۱۳۵۶ به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده ۲۶ اردیبهشت در سال ۱۳۷۴ این شرکت به سهامی عام تبدیل شد در تاریخ ۹ مهر ۱۳۷۴ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است. در حال حاضر این شرکت فقط دارای شرکت های تابعه می باشد شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و واحد تجاری نهایی گروه سازمان تامین اجتماعی است.

طبق ماده ۲ اساسنامه موضوع فعالیت شرکت تهیه، تولید، توزیع، خرید و فروش انواع مواد اولیه فرآورده های نسوز و همچنین اجرای عملیات معدنی مربوط به آماده سازی می باشد. مواد اولیه مورد نیاز شرکت و خارج از کشور و همچنین صادرات و واردات مواد اولیه و ماشین آلات ساخت و تولید. و محصولات نسوز و تجهیزات جانبی آنها و همچنین مشارکت و سرمایه گذاری در سایر شرکتهای داخلی و خارجی طبق ضوابط و مقررات مصوب دولت و همچنین کلیه فعالیتهایی که به طور مستقیم و غیر مستقیم با موضوع شرکت مرتبط است. فعالیت اصلی شرکت تولید آجر و مواد نسوز ویژه شده است.

فارغ التحصیل عضو هیئت مدیره برنامه کارشناسی ارشد جغرافیا است!

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که تعطیلات در هیئت مدیره کفرا به عنوان نماینده شرکت معدنی املاح ایران به عنوان عضو مقید نیست موجود است. او مدرک دارد کارشناسی ارشد جغرافیا است.

تعطیلات تجربه هیئت مدیره ذوب آهن و ترابگین دارد

او در شرکت است ترابگین وی بین سالهای ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶ نماینده و مدیرعامل شرکت آهن و ذوب آهن اصفهان بود. به علاوه او از سی ام است آبان ۱۴۰۱ به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت شرکت فولاد اصفهان شده است.
جالب ترین نکته این است که او در زمان حضور در هیئت مدیره ذوب آهن فارغ التحصیل شد کارشناسی ارشد مدیریت (دولتی) اعلام کرد. تصاویر زیر را بررسی کنید:

اینکه یک نفر دو مدرک فوق لیسانس داشته باشد جای تعجب نیست و این سوال باید بررسی شود، اما جای تعجب است که با همان فوق لیسانس مدیریت در هیئت مدیره کفرا حضور داشته باشد و لیسانس جغرافیا ثبت نشده باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا