بانک و بیمه

کارمزد کارشناسی تسهیلات سرمایه در گردش اصلاح شد

به گزارش ایران تحلیل، بانک مرکزی بخشنامه جدیدی را ابلاغ کرد اسفند وی در این ماه به سیستم بانکی برای تغییر کارمزد کارشناسی تسهیلات سرمایه در گردش گفت:

پیرو انتشار بخشنامه شماره ۲۹۲۶۲۳.۰۲ مورخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ موضوع کارمزد خدمات بانکی مربوط به تسهیلات سرمایه در گردش و با عنایت به طرح برخی سوالات و ابهامات مربوط به مفاد ردیف شماره ریالی و الکترونیکی، بدینوسیله توجه را جلب می کند که حداکثر مبلغ کارمزد ارزیابی تسهیلات سرمایه در گردش برای اولین بار نیم هزار تسهیلات مصوب (فقط سهم بانک) است. همچنین کارمزد کارشناسی تسهیلات سرمایه در گردش برای نوبت های بعدی مطابق بند شماره «۱» پنجاه و پنجمین صورتجلسه مورخ ۲۶ آبان ۱۴۰۲ هیأت عامل بانک مرکزی به شرح زیر تصویب شد.

متن زیر طبق بخشنامه شماره ۳۲۷۸۰/۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ کارمزد امور بانکی به ردیف (۱۷-۸) جدول ریالی تحت عنوان حق الزحمه کارشناسان تسهیلات سرمایه در گردش اضافه شده است. خدمات:

استرداد کارمزد ارزیابی تسهیلات سرمایه در گردش برای دوره‌های کمتر از یکسال بدون توجه به نحوه اعطای تسهیلات (به صورت سقف اعتباری یا متعارف) و پرداخت یک‌بار یا چندباره آن مشروط به تهیه یک ارزیابی جدید این بر اساس ۲۵.۰ در هر مایل مبلغ برداشت تایید شده مجاز است.

بر این اساس، درخواست می شود ضمن ابلاغ ضوابط جدید به کلیه دستگاه های ذیربط، اقدامات لازم برای رعایت کامل مفاد این بخشنامه در دستور کار آن بانک یا مؤسسه اعتباری غیربانکی قرار گیرد. را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا