بانک و بیمه

کارگاه معرفی محصول «سیمارت» بانک سینا برگزار شد

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سینا، این بانک در کارگاه آموزشی معرفی محصول جدید که در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران در تالار غدیر مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری برگزار شد، سامانه سیمارت را به مخاطبان و علاقه مندان معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، یکی از راهبردهای اصلی بانک سینا در افق چشم انداز سه ساله، توسعه بانکداری و پلتفرم دیجیتال است که در سال اول اکوسیستمی از محصولات نوآورانه و خلاقانه را تحت عنوان «کشور هوشمند سینا» تشکیل داده است. .

بانک سینا برای تکمیل محصولات این سرزمین هوشمند، پلتفرم سیمارت را به عنوان بازار دیجیتال سینا طراحی و ارائه کرد که شامل بیش از ۲۴۰۰۰ محصول در گروه های کالایی مختلف است. این بازار شامل دسته بندی های مختلفی از لوازم خانگی یا الکترونیکی، تلفن همراه، لوازم آشپزخانه، لوازم ورزشی و … می باشد که آن را به بازاری جذاب و مدرن تبدیل کرده است.

هدف اصلی از ایجاد این بازار، همسوسازی قابلیت های سازمانی کارکنان برای خرید کالاهای مناسب برای مدیریت نقدینگی و تامین تقاضا در بازار است. در واقع سازمان ها و شرکت ها می توانند در هنگام تعامل تجاری با بانک سینا، هزینه خرید کالا در سامانه سیمارت را به کارکنان خود پرداخت کنند.

روش ساده است. شرکت ها و سازمان ها با امضای تفاهم نامه با بانک سینا، بازپرداخت مزایای دریافتی کارکنان خود را تضمین می کنند و از این طریق می توانند برای هر یک از کارکنان خود تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از مزایای سازمانی بهره مند شوند. در واقع این تسهیلات با ضمانت بازپرداخت سرمایه و سود تسهیلات دریافتی کارکنان توسط سازمان ها پرداخت می شود. سازمان ها و شرکت ها نیز می توانند اقساط و سود ماهانه را از حقوق و دستمزد کارکنان خود کسر کنند. مزیت این کار این است که کارکنان دغدغه تامین ضامن و احراز شرایط متعددی را که بانک برای دریافت تسهیلات می خواهد، نداشته باشند. تسهیلات دریافتی کارکنان با نام «طرح رز» یا «تسهیلات رز» تنها برای خرید کالاهای موجود در سبد خرید سیمارت در سایت simart.ir قابل استفاده بوده و امکان صرف در سایر درگاه‌ها وجود ندارد.

عملکرد “گل رز” ، یعنی گزینه سازمانی برای خرید در بازار Simart ، ویژگی ویژه دیگری دارد. این قابلیت در اپلیکیشن سیبنک از کیف پول افراد شارژ می شود و مبلغ خرید از طریق سامانه سیمارت در همان محل تسویه می شود. در حقیقت ، نیازی به بدست آوردن کارت تسهیلات یا تسهیلات سپرده گذاری به حساب افراد نیست. اپلیکیشن سیبانک یک اپلیکیشن بانکداری دیجیتال از بانک سینا است که امکان افتتاح حساب خارج از منزل، ارسال کارت در حال حرکت و فعال سازی کیف پول را فراهم می کند. فرآیند فعال‌سازی تسهیلات سازمانی به این صورت است که سازمان‌ها پس از عقد قرارداد اولیه با بانک سینا برای دریافت این نوع تسهیلات، کارکنان خود را از طریق پنل موجود در اپلیکیشن سیب‌بانک تعریف کرده و حداکثر مبلغ هر تسهیلات را تعیین می‌کنند. در مرحله بعدی ، پیامک های افتتاح حساب در سیبانک برای باز کردن حساب خود به کارمندان سازمان ارسال می شود. متقاضیان سپس برای مشاهده و انتخاب سبد محصول به بازار Simart می روند. متعاقباً کارکنان با سیبانک تماس گرفته و در این اپلیکیشن عملیات مربوط به اخذ امداد سازمانی را انجام می دهند و تسهیلات «رز» به کیف پول آنها در سیبنک واریز می شود. پس از بالا بردن کیف پول ، می توان کالاهای خریداری شده را از کیف پول سیبانک در بازار سیمارت پرداخت کرد.

این تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه ارائه می شود.

لازم به ذکر است بانک سینا همچنان در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران کارگاه های آموزشی ویژه معرفی محصول و خدمات را در روز چهارشنبه ۲۰ از ساعت ۱۲:۱۵ تا ۱۲:۱۵ برگزار می کند. ماه با ارائه مشتری پذیرای مخاطبان و علاقه مندان است. باشگاه و برنامه های وفاداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا