اخبار اقتصاد ایران

کارگران و کارفرمایان رزمندگان جبهه اقتصادی هستند | برپایی میز خدمت تخصصی با حضور 19 مدیر

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قدس گیلان؛

به مناسبت هفته بسیج میز خدمت ویژه به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قدس گیلان با حضور ۱۹ نفر از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی استان برگزار شد.

ایران تحلیل، سرهنگ عباس اسکندی در خصوص راه اندازی میز خدمت تخصصی جهاد با همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قدس گیلان و شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان رزمنده هستند. جبهه اقتصادی و نقش بسیج کارگری و کارخانجات پشتیبان این رزمندگان عزیز است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش تولیدی جهادی فاطمی حیدریون به مناسبت هفته بسیج گفت: در همین راستا میز خدمت ویژه در شهر صنعتی سفیدرود رشت.

اسکندری با بیان اینکه لزوم تحقق شعار سال روحیه جهادی و انقلابی است، گفت: فقط روحیه جهادی و انقلابی کارساز نیست، بلکه روحیه و تلاش مجموعه و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای تحقق مهم است. یک راه حل برای موانع تولید و مشکلات واحدهای صنعتی و کارخانجات.

وی با تاکید بر اینکه فضای مناسبی به برکت بسیج در واحدهای تولیدی و صنعتی و حضور مدیران جهادی و انقلابی استان ایجاد شده است، تاکید کرد: هدف از ایجاد میزهای خدمات تخصصی به ویژه تحقق شعار است. سال رشد تولید، تسهیل و رفع موانع تولید. و حل مشکلات کارگران و کارفرمایان بر عهده استانداران کارگری و تولیدی استان است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قدس گیلان در خاتمه گفت: در این جلسه ۱۹ نفر از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی استان حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا