اخبار بورس

کارگزاری بانک صادرات با سرویس «شتابان» تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان رقم زد

واریز از فروش سهام در عرض چند دقیقه ؛

در مراسمی در هفتمین سالگرد تأسیس بانک سادرات ایران ، از سیستم “شتاب” برای تسهیل برداشت فوری مشتریان کارگزار بانک سادرات رونمایی شد. محمد رحمان ، مدیرعامل کارگزاری بانک Saderat ، این پروژه را گامی مؤثر در ارتقاء مدیر خدمات توصیف کرد و شاهرزد زنوبی ، مدیر توسعه تجارت کارگزار ، همچنین تأکید کرد که مشتریان می توانند ظرف چند دقیقه فروش اوراق بهادار خود را دریافت کنند.

بورس اوراق بهادار:

محمد رحمان ، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک Saderat ، گفت وقتی از سیستم “شتاب دهنده” رونمایی شد: “ساختار رقابتی بازار سرمایه در زمینه کارگزاری باعث شده است که ما خدمات متنوع تری را ارائه دهیم و به دنبال فرصت های جدید برای بهبود خدمات باشیم.”

رونمایی از این سرویس جدید به مناسبت نهمین سالگرد بنیاد بانک Saderat به ما یادآوری می کند که تقویت خدمات مشتری در Saterat Bank و شرکت های تابعه از اولویت جدی برخوردار است.

رحمانیه تأکید کرد: “ما امیدواریم که با معرفی سیستم شتاب ، بتوانیم گامی مؤثر برای ارائه خدمات بهتر برای مشتریان و راه گسترش خدمات کارگزاری بانک Saderat برداریم.”

کارگزاری بانک Saderat با مشتری به مشتری داد

بلافاصله برای خارج کردن مشتریان از کارگزاری بانک Saderat

شاهرزاد زنوبی ، مدیر توسعه تجارت در بانک Saderat Bank ، گفت که وقتی رونمایی می شود: “شرکت کارگزاری بانک بانک ایران در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ مشتری وفادار دارد و حجم بالای پرداخت نشان می دهد که اجرای این پروژه نیاز جدی برای بهبود خدمات به مشتری است.”

وی افزود: پیش از آن ، روند پرداخت کارگزاران به گونه ای بود که مشتری روز کاری بعدی خود را پس از ارسال درخواست دریافت کرد. با اجرای این پروژه ، مشتریان هم اکنون می توانند فروش خود را در هر زمان از روز ادعا کنند و ظرف چند دقیقه به حساب آنها پرداخت شوند.

ادامه: مزیت اصلی این سیستم سادگی روند آن است. از آنجا که مشتریان می توانند مستقیماً از طریق همان سیستم معاملاتی که در حال حاضر بدون ثبت نام یا ثبت نام در یک سیستم جدید استفاده می شود ، برداشت کنند.

وی تأکید کرد که تعداد محدودی از کارگزاران می توانند چنین سیستمی را به بازار بیاورند و ما سعی کردیم تجربه ای متفاوت ، سریع و قابل اعتماد را برای مشتریان در کارگزاری بانک Saderat ایجاد کنیم.

سندیکای بانکی و کارگزاران منجر به توسعه پایدار خدمات می شوند

محمد واتانپور ، عضو هیئت مدیره بانک سادرات ایران ، گفت وقتی “سیستم شتاب” رونمایی شد: “دیدگاه ما در مورد ارائه خدمات باید براساس الزامات مشتریان واقعی باشد.” کارگزاری بانک Saderat با اهداف بانک از طریق تماس مستقیم با فعالان مردم و بازار سرمایه و این اقتباس از جامعه مشتری با این دو مجتمع به طور طبیعی مطابقت دارد.

وی افزود: در سالهای اخیر اقدامات مختلفی در زمینه توسعه خدمات کارگزاری انجام شده است ، و سیستم پشتیبانی بانک نیز در تقویت سرمایه گذاری و بهبود کیفیت خدمات نقش داشته است. سرویس جدید “شتاب” و خدمات مشابه در صنعت کارگزار و سیستم بانکی می تواند معاملات مردم را آسانتر کند و منجر به گسترش پایدار خدمات شود.

در پایان ، وی تأکید کرد که درک صحیح از نیازهای بانک و اجرای آن در طراحی سیاسی می تواند وضعیت کارگزاری کارگزاری بانک Saderat را در بین رقبا از نظر درآمد و در رابطه با حجم بهبود بخشد. ما امیدواریم که هم بانک و هم کارگزار این مسیر را در سطح بالاتری از توسعه و پایداری ادامه دهند.

رونمایی از سرویس “شتاب” در سالگرد ۵ سالگرد بانک سادرات ایران

داود مهدیان ، معاون مدیر بانک سادرات ایران ایران ، گفت که این رویداد نقطه عطفی در توسعه خدمات جدید در پرده برداری از سرویس “شتاب” است که به احتمال هفتاد استحکام به تأسیس بانک سادرات اشاره دارد.

وی در حالی که وی از تلاش های محمد رحمان ، مدیر عامل کارگزاری بانک سادرات برای دستیابی به این پروژه ، ستایش کرد ، گفت: “این خدمتی است که می تواند به طور جدی مشتریان جدید را به خود جلب کند.” کارگزاری بانک Saderat در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ مشتری وفادار دارد و با توجه به ظرفیت گسترده بانک Saderat در منطقه مشتریان واقعی و حقوقی ، به ویژه در بورس و مبادلات مواد اولیه ، این تعداد انتظار می رود که به طرز چشمگیری افزایش یابد.

مهدیان افزود: بانک ایران سادرات در استان تهران و در سراسر کشور از ظرفیت بالایی برای بهبود نفوذ در بازار برخوردار است. بنابراین برنامه ریزی در این زمینه مهم است ، و من اطمینان دارم که ما با ابتکاراتی هستیم که دکتر رحانی شروع به دیدن تحولات مثبت در بانک صادرات -broker -broker -broker -broker کرده است.

معاون رئیس جمهور بانکداری جامع بانک Saderat ، تمایل کامل خود را برای حمایت از توسعه بانک Saderat از کارگزاری ها اعلام کرد: ما به ویژه آماده هستیم تا کنفرانس های استانی را در بورس سهام داشته باشیم تا بتوانیم از طریق کارگزاری مشتریان قانونی بخریم. این مشارکت می تواند پایه و اساس جذب مشتریان قانونی بیشتر و افزایش سهم بازار را ایجاد کند.

وی گفت: “این پروژه می تواند نقش مهمی در توسعه تعامل مشتری با کارگزاری و بانک داشته باشد و امیدوارم که ببینیم این سرویس گسترش یافته و اعتماد مشتری افزایش می یابد.”

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا