اخبار اقتصاد ایران

کاشت ناخن در پردیس تهران در سالن زیبایی بورگ شهر جدید پردیس

در این مطلب بهترین آرت ناخن فردیس تهران را در فازهای ۱-۱-۸-۴-۳-۲-۱ برای شما معرفی کرده ایم.

علاقه مندان به دنیای ناخن بدون شک به دنبال بهترین ناخن کار پردیس تهران هستند، چه در فاز ۲ و ۱ و چه در فاز ۱۱ و فاز ۸ پردیس. اما با توجه به وجود سالن های زیبایی فراوان در شهر جدید پردیس و فعالیت افراد زیادی در این زمینه، انتخاب بهترین ناخن کار فاز ۱۱ پردیس سخت شده است. این بهترین سالن است کاشت ناخن در محوطه دانشگاه چه کسی vip است و کدام سالن زیبایی در شهر پردیس تهران داشتن بهترین سالن های ناخن سوالی است که اکثر افراد به دنبال پاسخ آن هستند و پاسخ به آن دشوار است.

بورگ بهترین سالن زیبایی پردیس تهران است که خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان عزیز ارائه می دهد. خدمات این سالن زیبایی شامل براشینگ مو، کاراته، کوتاه کردن مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، لیفت و کاشت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبلیدینگ ابرو و تاتوی ابرو، راش ابرو و فیبروز را ذکر کرد. مراقب باشید قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن آنها نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی پردیس تهران ضمن استفاده از مواد با کیفیت و کادری مجرب و حرفه ای برای خدمات خود از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما هم به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات با کیفیت هستید، از طریق شماره های موجود در آگهی با بهترین سالن زیبایی پردیس تهران تماس بگیرید.

مدیریت وقت شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیفی دارند و یا زمان کافی برای مراقبت از ناخن های خود ندارند، انجام خدماتی مانند کاشت ناخن و ژلیش ناخن می تواند زیبایی آن ها را بدون آسیب رساندن به ناخن ها و بدون درد دو چندان کند. در این صفحه می توانید بهترین آرایشگاه های ناخن را با بیشترین تخفیف پیدا کنید.

قیمت و هزینه کاشت ناخن در پردیس تهران

هزینه خدمات ناخن بسته به نوع سالن و متراژ آن و همچنین نوع خدمات انجام شده متفاوت است. قیمت کاشت ناخن و نوع کاشت و ژل ناخن متفاوت است. به عنوان مثال هزینه کاشت ناخن در پردیس عادی تهران بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است که ممکن است با درج تخفیف به نصف کاهش یابد. همچنین هزینه ترمیم ناخن بین ۶۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ تومان می باشد که با استفاده از کد تخفیف ناخن می توان این هزینه را کاهش داد. میانگین هزینه ژل ناخن بین ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان متغیر است که با تخفیف ممکن است به ۴۰ هزار تومان هم برسد.

ممکن است قیمت و هزینه خدمات در مراکز نقاط مختلف تهران کمی متفاوت باشد. به عنوان مثال تعرفه خدمات ناخن کار در غرب یا شرق تهران بنا به درخواست و تعداد مشتریان ممکن است متفاوت باشد.

خدمات کاشت ناخن در سالن زیبایی بورگ شهر پردیس

مراکز کاشت ناخن در پردیس تهران اغلب به ارائه این خدمات می پردازند:

کاشت ناخن قالبی در محوطه دانشگاه: در این روش بدون سوهان زدن و تمیز کردن ناخن، ناخن مصنوعی روی ناخن شما چسبانده می شود.

کاشت ناخن ژل در پردیس تهران: در این روش نوک ناخن به ناخن شما چسبانده می شود و سپس با چندین ژل زدن محکم و زیبا می شود. این روش به دلیل تنوع رنگی که دارد محبوب است و روی ناخن های صدفی عالی به نظر می رسد.

کاشت پودر ناخن در تهران: در این روش نوک ناخن به ناخن چسبیده و سوهان کشیده می شود.

کاشت ناخن نمازی در پردیس تهران: در این روش ناخن ها برای مدت کوتاه تری روی ناخن شما کاشته می شود و می توانید برای مهمانی ها از آن استفاده کنید و مدت زیادی درگیر نخواهید شد.

کاشت ناخن در پردیس تهران: این روش نیاز به ترمیم زیادی ندارد زیرا رشد ناخن های پا زیاد نیست.

در دنیای هنر ناخن افراد مشهوری هستند که جزو بهترین ها هستند، از جمله:

تونی کره ای

لئون روسی

سلنا رایدن سوئدی

جما لمبرت انگلیسی

نونی تورس آمریکایی

خدمات ناخن شامل مانیکور، پدیکور و … می باشد که بسیار تخصصی می باشد. خدمات کاشت ناخن برای علاقه مندان به کاشت ناخن باید با ظرافت و بی عیب و نقص انجام شود. نکته مهم دیگر در ارائه خدمات ناخن امنیت شغلی است. یک ناخن‌کار خوب باید خدمات ناخن را در کنار سلامتی به مشتریان ارائه دهد و لازمه انتخاب ناخن‌کار خوب رعایت بهداشت و آسیب نرساندن به ناخن‌ها و انگشتان مشتری است. ناخن کاری حاصل ممکن است به کوتیکول ناخن شما آسیب برساند. پس باید در انتخاب هنر ناخن دقت کنید. می توانید به مرکز کاشت ناخن یا بهترین سالن زیبایی پردیس تهران که خدمات ناخن ارائه می دهند مراجعه کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

شناسایی ناخن کاری خوب در فاز ۱۱ و ۸ پردیس تهران

اگر به دنبال بهترین ناخن کار پردیس تهران هستید با نام های زیادی مواجه می شوید و از دوستان و آشنایان خود می پرسید که کدام ناخنکار خوب است. اما با این روش قطعا نمی توانید یک ناخن کار خوب پیدا کنید، با توجه به اینکه ناخن کاران زیادی در تهران مشغول به کار هستند و تعدادشان هم زیاد است، هر ناخن کار خوب در یک زمینه از کاشت به روز گرفته تا طراحی، مهارت خاصی دارد. خاص

برای انتخاب بهترین ناخن کار بهتر است ابتدا نمونه کارهای او را ببینید، بدون شک فردی که ادعای حرفه ای بودن دارد باید بیش از صد نمونه کار متفاوت داشته باشد. بنابراین با این روند، بسیاری از هنرمندان ناخن ترک خواهند کرد. پس از مشاهده نمونه کار، در مرحله بعد می توانید از میزان رضایت مشتریان و نحوه کار او اطلاعات کسب کنید. بعد از اینکه از این مرحله مطمئن شدید، می توانید وضعیت کار را بررسی کنید تا کار را از نزدیک ببینید تا حتما ناخن کار خوب و حرفه ای خود را پیدا کنید.

ویژگی های یک ناخن کار خوب در پردیس فاز ۱۱

  • خدمات خوب به مشتریان
  • وقت شناس بودن
  • هنر ناخن به روز
  • آشنایی با ابزارهای جدید
  • داشتن خلاقیت و ایده های جدید

در این مطلب بهترین آرایشگاه ناخن فردیس تهران را در فازهای ۱-۱-۸-۴-۳-۲-۱ معرفی کرده ایم تا بتوانید آرایشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر تجربه و سوالی در این زمینه دارید در نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا